וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוחות לצד סגנון: מערכות ישיבה וכורסאות טלוויזיה

חדשות העיצוב בשיתוף קבוצת קאופמן, חדשות העיצוב בשיתוף קבוצת קאופמן

7.6.2018 / 7:37

מערכות הישיבה של היום המשלבות ריקליינרים הן כבר מזמן לא "הפיל" באמצע החדר, והן משתלבות בקלות בכל סגנון עיצובי.

חדשות העיצוב

סלון הבית הוא המקום לארח, וגם להתפנק ולהתרווח. למזלנו, היום כבר לא צריך לבחור - אפשר גם וגם. מערכות הישיבה של היום המשלבות ריקליינרים הן כבר מזמן לא "הפיל" באמצע החדר, והן משתלבות בקלות בכל סגנון עיצובי. החל מעיצוב מודרני ומינימליסטי, ועד קלאסי ומהודר. אם גם וגם, אז עד הסוף!

בואו נראה את הדור החדש של מערכות הישיבה וכורסאות הטלוויזיה המעוצבות מבית ד"ר גב. השילוב בין כורסת הטלוויזיה למערכת הישיבה מייצר סלון מזמין ונוח, מודרני ומעוצב. לצד הריפודים הקלאסיים של עור או בד, הכורסאות משלבות עץ מלא ומתכת, ומגוון רחב של דוגמאות ועיצובים. הגימור האיכותי, וטכניקת התיפור יוצרות מראה יוקרתי לרהיטים הכי מזמינים בבית.

חשוב לדעת! התאמת מערכת הישיבה וכורסת הטלוויזיה היא אישית ונעשית בהתאם לצרכים שלכם. החל מגובה, רוחב ותנוחת ישיבה או שכיבה מועדפת.

רוצים לראות עוד עיצובים? חפשו אותנו באינסטגרם.

את מערכות הישיבה וכורסאות הטלוויזיה המעוצבות שראינו ניתן להשיג ברשת ד"ר גב, אשר נמצאת בפריסה ארצית, וגם בהזמנה אונליין, דרך אתר החברה.
לפני סיום, כדאי שנשבור מיתוס גדול על סלון קטן. אנשים רבים משוכנעים כי מערכות ישיבה, וכורסאות טלוויזיה מתאימות רק לסלונים גדולים, אך כיום קיים מגוון רחב של דגמים וגדלים, כך שגם חלל קטן יכול להתהדר בריהוט הכי נוח שיהיה לכם!

אם גם אתם אוהבים להתפנק... זה בדיוק בשבילכם

חדשות העיצוב בשיתוף קבוצת קאופמן, חדשות העיצוב בשיתוף קבוצת קאופמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully