וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפעל שדואג שתשנו בכחול לבן ותרגישו כמו במלון בוטיק

4.6.2018 / 8:01

לא פעם אנחנו מוצאים את עצמנו מתפשרים על האיכות בשביל המחיר. האם אפשר אחרת? בתעשיית הטקסטיל ניתן למצוא מוצרים איכותיים בייצור כחול לבן במחירים ברי השגה

חדשות העיצוב

הטכנולוגיה מאפשרת לנו כיום לקנות כל דבר בכמעט כל מחיר, אבל לא פעם אנחנו מוצאים את עצמנו מתפשרים על האיכות בשביל המחיר. האם אפשר אחרת? ככה טוען מרקו אברג'ל, מנכ"ל אופיס טקסטיל אשר מייצרת טקסטיל לבית כבר למעלה מ-45 שנה.

אז מהי תעשיית הטקסטיל בכחול-לבן?

ברור לכולנו כי עיצוב הוא הרבה מעבר לקונספט או לפריט, זאת תעשייה .ובשנים האחרונות אנשים מתחילים להבין יותר ויותר את החשיבות של ייצור מקומי. מבחינה כלכלית, חברתית ותדמיתית. בכל הנוגע לשוק הטקסטיל, נדמה כי הפתרון הפשוט הוא לשלוח מוצרים לייצור בארצות המזרח כדי שהצרכן יקבל מחיר אטרקטיבי, אך זוהי הנחת יסוד שגויה. תעשיית הטקסטיל בארץ התאימה את עצמה לשינויים וכיום מפעל הטקסטיל של אופיס עושה את הכל תחת קורת גג אחת. מעיצוב ועד ייצור תוך מתן מענה מקיף לכל קהלי היעד והצרכים שלהם. כלומר, מוצרים איכותיים בייצור כחול לבן במחירים ברי השגה.

אברג'ל מספר כי "החברה משווקת את רוב מוצריה לחו"ל ובכך מחזקת את התעשייה המקומית. ולסיום והכי חשוב - הכל נעשה מתשוקה, אכפתיות ואחריות למדינה ולקהל לקוחותינו בפרט".

אז מצעים ומוצרי טקסטיל בייצור כחול לבן תוכלו למצוא באינספור צבעים ועיצובים. החל ממצעי סאטן באיכות בד של סאטן 220, 100% כותנה המגיעים במגוון גדלים למידות מיטה מיוחדות. מפות שולחן מעוצבות בטכנולוגיות מיוחדות, וילונות אמבטיה, מגבות ועוד. הכל מיוצר בטכנולוגיות חדשניות שהופכות את הבדים השונים לעמידים, אנטי בקטריאליים, מבושמים ועוד.

רוצים לראות עוד? כנסו לעמוד האינסטגרם שלנו.

את כל המצעים שראינו תוכלו למצוא במעל 16 סניפים בפריסה ארצית של רשת החנויות MY- "מצעים יפים " מבית "אופיס טקסטיל". החברה מובילה את שוק הטקסטיל הישראלי ואת המצעים האיכותיים כמו סאטן וכותנה סרוקה תקבלו גם במחיר שווה שנע בין 206 "שח- 156 ש"ח לסט זוגי. באתר תוכלו לראות את הקולקציה המלאה ולקבל רעיונות עיצוביים. אז תתחילו לישון בכחול לבן ולהרגיש כמו במלון בוטיק.

החוויה במרחק הקלקה -

https://www.beautylinens.co.il/

www.offistextile.com

MY מבית אופיס טקסטיל undefined

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully