וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לישון בספא: מערכות שינה יוקרתיות המיוצרות בעבודת יד

חדשות העיצוב בשיתוף קבוצת קאופמן, וואלה! News וחדשות העיצוב בשיתוף קבוצת קאופמן

31.5.2018 / 8:12

שינה טובה ואיכותית היא המפתח לחיים שלווים, ובריאים יותר והדרך הכי טובה לעשות את זה - היא בעזרת מערכת השינה שלנו. מערכות השינה של הסטנס יספקו לכם חלום יוקרתי

חדשות העיצוב

דמיינו שחדר השינה שלכם הוא כמו ספא מפנק והאיכותי ביותר בעולם. האווירה נינוחה ורגועה ומהרגע שנשכבים על מערכת השינה כבר נכנסים לחלום.

מחקרים מראים, כי שינה טובה ואיכותית היא המפתח לחיים שלווים, ובריאים יותר. הגוף והנפש עובדים יחד, כדי להביא אותנו למצב של רגיעה מוחלטת, ואנחנו צריכים לעזור לזה לקרות. והדרך הכי טובה לעשות את זה - היא בעזרת מערכת השינה שלנו. אז כדי להבין מה הופך מערכת שינה לאיכותית כמו בספא, אנחנו אומרים שלום לבני פיימן, מנהל המותג היוקרתי הסטנס, שיסביר מה הופך מערכת שינה לחלום יוקרתי.

בהסטנס מאמינים כי בכדי לייצר אווירת ספא בחדר השינה, עלינו לבחון בראש ובראשונה את החומרים מהם עשויות השכבות השונות של המזרן. שימוש בחומרי גלם טבעיים ואיכותיים כמו כותנה, צמר, פשתן ושיער זנב סוס יסייעו לנו לשינה איכותית וטובה יותר, וייצרו עבורנו סביבה סטרילית, ומאווררת לאורך כל הלילה. בהסטנס, מייצרים מערכות שינה מעל ל 165 שנים בעלות עמידות לאורך שנים, ועם אחריות ל 25 שנים.

בחירת המזרן נעשית בליווי יועץ שינה, ובהתאמה אישית במתחם ה SLEEP SPA של המותג, בחנות הדגל בדן דיזיין סנטר.

אפשר להבין מדוע בית המלוכה השוודי בחר בהן כמיטות הרשמיות של הארמון. מלבד הנוחות, גם המראה יוקרתי, ומעוצב בקפידה. את העיצוב האייקוני של המותג בעיצוב המשבצות הכחולות, ניתן לקבל את המזרן בגווני בז', עם משבצות בצבעים טבעיים ורגועים.

רוצים לראות מיטות נוספות? חפשו אותנו באינסטגרם.

את המיטות של הסטנס, מותג השינה היוקרתי בעולם תוכלו למצוא בחנות הדגל במתחם דן דיזיין, ברמת גן. וכמובן שתוכלו לישון שם ולנסות בעצמכם. אתם עוד עלולים להירדם לכמה שעות בחנות...

לצפייה בקולקציה האקסלוסיבית של הסטנס ליחצו כאן

חדשות העיצוב בשיתוף קבוצת קאופמן, וואלה! News וחדשות העיצוב בשיתוף קבוצת קאופמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully