וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמן לסדר במטבח: תיבות אחסון גמישות ופרקטיות

23.5.2018 / 12:40

המטבח הוא המקום הכי פעיל בבית ולפעמים ארוחה קטנה יכולה להשאיר אחריה בלגן גדול. אז מה עושים? מארגנים את המטבח מראש כדי שיהיה נוח וזמין לעבודה

חדשות העיצוב

מראה של מטבח מסודר מעניק לנו המון שלווה ושקט, אך בפועל זה לא תמיד המצב. המטבח הוא המקום הכי פעיל בבית ולפעמים ארוחה קטנה יכולה להשאיר אחריה בלגן גדול. אז מה עושים? מארגנים את המטבח מראש כדי שיהיה נוח וזמין לעבודה ולא פחות חשוב, שיהיה נוח לסדר אותו. ומאיפה מתחילים? מהמגירות - חללי האחסון שבדרך כלל מחביאים בהם את כל הבלגן של המטבח.

כדי לעשות זאת ניתן להשתמש בתיבות אחסון גמישות ופרקטיות ובאבזור פנימי חכם. אמנם מדובר באקססוריז, אבל תראו כמה מחשבה הקדישו להם במותג המטבחים הגרמני next125 מבית שולר. התיבות עשויות מעץ ומגיעות במגוון גדלים, כך שתוכלו לסדר אותן לפי הצרכים, גודל ועומק המגירה שלכם-קצת כמו טטריס, אחת לצד השנייה ו/או אחת מעל השנייה. תיבות האחסון יכולות לשמש גם בארונות העליונים ובכל מקרה הן יעשו המון סדר! בנוסף, בעזרת פתרונות חלוקות פנימיות ייחודיות למגירות, אשר עשויות משילוב עץ ונירוסטה, תוכלו לקבל פתרונות ייעודיים לסכינים ,לניילון נצמד, נייר אלומיניום תבלינים ועוד. לא עוד אלתורים, אלא מתקן ייעודי, חכם ומעוצב.

רוצים לראות עוד מפתרונות האחסון? חפשו אותנו באינסטגרם!

את תיבות האחסון הגמישות והפרקטיות ועוד שלל פתרונות עכשוויים לארגון המטבח, תוכלו לראות באולם התצוגה של מטבחי שולר או באתר החברה. כמובן שגם תוכלו להתרשם שם מקולקציית המטבחים של מותג היוקרה הגרמני next125 מבית שולר. כל המטבחים והאביזרים המשלימים מעוצבים ומיוצרים בגרמניה בסטנדרט פרמיום. אז הגיע הזמן לסדר במטבח.

לצפייה בעיצובים וחידושים מעולם המטבחים הקליקו כאן

מטבחי Schuller undefined

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully