וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתי בפעם האחרונה המצעים שלכם הפתיעו אתכם מעבר לציפיות?

28.5.2018 / 8:39

מצעים טובים הם כאלה שמשלבים בין תחושה למראה. כאשר המצעים נעימים למגע ושומרים על האלסטיות שלהם, הם גם נראים טוב יותר

חדשות העיצוב

מתי בפעם האחרונה המצעים שלכם הפתיעו אתכם? אם גם אתם מתקשים לזכור, כדאי לכם להכיר את המצעים שיענו לצרכים שלכם - הרבה מעבר לציפיות! כדי להכיר את הטכניקות וההדפסות הכי חדשות בתחום אנחנו אומרים שלום לרמי כהן, טכנולוג ראשי באופיס טקסטיל, שמבטיח שאפשר להפתיע את עצמנו עם מצעים שיודעים לעשות יותר מרק לכסות את השמיכה.

מצעים טובים הם כאלה שמשלבים בין תחושה למראה. כאשר המצעים נעימים למגע ושומרים על האלסטיות שלהם, הם גם נראים טוב יותר. אחד השלבים החשובים בייצור בד הוא הליך הגימור-האשפרה. תהליך זה נועד לרכך את הבד, למנוע קמטים-כי מי רוצה לגהץ את המצעים? ובעזרת טכניקות מתקדמות ניתן להקנות לבד תכונות אנטי בקטריאליות ושהמצעים ידחו את קרדית האבק, בדים מבושמים ואפילו כאלה שימנעו בריחה של נוצות משמיכות פוך. תהליך זה משלים את שלב הצביעה וההדפסה והופך את בד המצעים לחדשני וכפי שאמרתי, מרגיש טוב ונראה טוב!

אמרת look & feel, אז בואו נתמקד עכשיו בלוק. כיום, באמצעות טכנולוגיות הדפסה חדשניות ניתן להגיע ללוקים ייחודיים: מראה וינטג' בטכניקת התפשטות הצבע שמייצרת צורות ודוגמאות עם גבולות מטושטשים, מראה עתיק ודו צדדי באפקט דפוס דהוי, מצעים עם דפוס מתנפח שיוצר אשליה של תלת מימד, דפוס נוצץ של זהב וכסף שיוצר "אפקט מתכתי" ומהודר עם טוויסט ואפילו תוכלו למצוא מצעים זוהרים בחושך שיאירו לילדים שלכם את החושך כמו קסם ויבטיחו להם לילה טוב מלא חלומות זוהרים!

רוצים לראות עוד מצעים מגניבים? כנסו לעמוד האינסטגרם שלנו.

את כל המצעים שראינו תוכלו למצוא במעל 16 סניפים בפריסה ארצית של רשת החנויות "מצעים יפים " מבית "אופיס טקסטיל". החברה מובילה את שוק הטקסטיל הישראלי ואת המצעים האיכותיים תקבלו גם במחיר שווה שנע בין 249 ש"ח209 ש"ח. באתר תוכלו לראות את הקולקציה המלאה ולקבל רעיונות עיצוביים. אז תתחילו לישון בסטייל ונתראה בעיצוב הבא!

החוויה במרחק הקלקה -

https://www.beautylinens.co.il/

www.offistextile.com

MY מבית אופיס טקסטיל undefined

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully