וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים מראה יוקרתי, הרמוני ועכשווי במטבח? התשובה בחזית

16.5.2018 / 10:58

חזיתות גרניט פורצלן הפכו לאחת מהבחירות המועדפות של אדריכלים ומעצבי פנים, כיוון שמעבר לנראות הייחודית, מדובר בחומר חזק ועמיד לשריטות

חדשות העיצוב

שימוש בחומרים טבעיים מקנה למטבח מראה יוקרתי, הרמוני ועכשווי. בשנים האחרונות, חזיתות גרניט פורצלן הפכו לאחת מהבחירות המועדפות של אדריכלים ומעצבי פנים, כיוון שמעבר לנראות הייחודית, מדובר בחומר חזק ועמיד לשריטות. אך אנחנו בחדשות העיצוב והגיע הזמן לספר על החידושים האחרונים בתחום חזיתות גרניט הפורצלן.

בתערוכת העיצוב היוקרתית eurocucina 2018 במילאנו הציג מותג המטבחים הגרמני היוקרתי next125 מבית מטבחי שולר חזיתות גרניט פורצלן ב-3 צבעים/מרקמים חדשים. אפור כהה, אפור בהיר ולבן. החזיתות מדמות מראה של שיש עם קווים לבנים עדינים ולא סימטריים, מה שלוקח את המראה הטבעי לשלב הבא. כדי ליצור אחידות במטבח ובחללים המחוברים אליו, ניתן לבחור בחיפוי קירות מגרניט פורצלן באותו גוון. השילוב בין חזיתות המטבח לחיפוי הקירות מקנה לבית מראה הרמוני ויוקרתי.

רוצים לראות עוד מחזיתות הגרניט? חפשו אותנו באינסטגרם!

כדי להתרשם מהקולקציה החדשה של חזיתות הגרניט פורצלן אתם מוזמנים לבקר באולם התצוגה של מטבחי שולר. באתר החברה תוכלו לראות את הקולקציה המלאה ולקרוא עוד על הקו העיצובי של מותג המטבחים המוביל Next125 אשר זכה בשלל פרסי עיצוב יוקרתיים. אז תכניסו גוונים חדשים למטבח.

לצפייה בעיצובים וחידושים מעולם המטבחים הקליקו כאן

מטבחי Schuller undefined

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully