וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמנות אורבנית: שילוב רשתות מתכת בארון הבגדים

22.5.2018 / 8:05

אחד הטרנדים הכי חמים היום הוא שילוב של מתכות בארונות- רשתות ואלמנטים נוספים שעשויים ממתכת ויוצרים לוק ייחודי, אורבני ועכשווי

חדשות העיצוב

אם אתם אנשים של עיצובים לא שגרתיים ואתם מחפשים להכניס קצת אמנות מודרנית לחלל הבית, כדאי שתכירו את החידושים האחרונים של עולם העיצוב. חידוש שמאפשר לקבל רהיט ופסל בחבילה אחת!

אחד הטרנדים הכי חמים היום הוא שילוב של מתכות בארונות- רשתות ואלמנטים נוספים שעשויים ממתכת ויוצרים לוק ייחודי, אורבני ועכשווי. כדי להשלים את הלוק, הרשתות משתלבות בארונות בחיפוי פורניר-שכבת עץ דקה ואיכותית שמודבקת על לוחיות עץ מעובד.

השילוב מעניק לארון מראה סופר מעוצב ובזכות אחד הפיתוחים האחרונים בתעשייה, הדפסה על פורניר ניתן לייצר עיצובים מקוריים ומגוונים ולהפוך את חלל החדר ליצירת אמנות.

רוצים לראות עוד עיצובים? חפשו אותנו באינסטגרם

את הטרנד של שילוב רשת מתכת בארונות תוכלו למצוא בריביירה- פתרונות מקוריים לאחסון נכון במרחב הביתי. ניתן לשלב בארונות אלמנטים שונים ולבחור מאינספור צבעים וחומרים, כך שמבחינת עיצוב הארונות שלכם - השמיים הם הגבול.

רוצים יצירת אמנות גם בארון שלכם? המומחים של ריביירה יעזרו לכם בתכנון הארונות המיוחדים שלכם והכל בהתאמה אישית. אז תחשבו מחוץ לארון.

להתרשמות מעיצובים נוספים - הקליקו כאן

ארונות ריביירה undefined

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully