וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש מגוון אינסופי של מיטות בכל אורך ורוחב - אבל מה עם המצעים?

21.5.2018 / 8:39

בחברת 'מצעים יפים' מבית 'אופיס טקסטיל' הולכים את האקסטרה מייל במחשבה ובשירות ומציעים מענה לכל הצרכים ולכל המידות כולל מענה מלא למיטה יהודית

חדשות העיצוב

כירים את זה שהכול היום מותאם אישית? לפני כמה זמן עלו על זה שאנחנו שונים אחד מהשני ולכל אחד מתאים משהו אחר וקראו לזה אינדיבידואליזם. היום יש אפילו אפליקציה לטלפון שמזהה את הטעם האישי שלנו למוזיקה. וזה נכון גם לגבי תרבות השינה שלנו. היום יש מגוון אינסופי של מיטות - מיטות בכל אורך ורוחב שרק נרצה.

אבל מה לגבי המצעים? בזה התקדמנו פחות. לך תמצא מצעים למיטה שאינה סטנדרטית או שתמצא את עצמך נלחם עם סדין. שני המקרים - לא מחמיאים.

אז מהיום לא רק לכל סיר יש מכסה, אלא גם לכל מיטה יש סדין. בחברת 'מצעים יפים' מבית 'אופיס טקסטיל' הולכים את האקסטרה מייל במחשבה ובשירות ומציעים מענה לכל הצרכים ולכל המידות כולל מענה מלא למיטה יהודית. לא עוד חיפושים מטרידים של מידה "קרובה" למידה שאתה מחפש ושינה טרופה על סדין שבורח ומתקמט.

רוצים לראות עוד מצעים יפים? כנסו לעמוד האינסטגרם שלנו.

את המצעים במידות המיוחדות שראינו תוכלו למצוא ברשת החנויות "מצעים יפים " מבית "אופיס טקסטיל". עם מעל 16 סניפים בפריסה ארצית תוכלו להיות בטוחים כי כל הפתרונות נמצאים במקום אחד והכל באיכות גבוהה, במגוון עצום של עיצובים, קרוב לבית, במחיר נוח ומתוצרת הארץ. טווח המחירים נע בין 209 ש"ח ל-249 ש"ח הלבד ובאתר החברה תוכלו לראות את הקולקצייה המלאה. אז תזכרו שלכל מיטה יש סדין .

החוויה במרחק הקלקה -

https://www.beautylinens.co.il/

www.offistextile.com

MY מבית אופיס טקסטיל undefined

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully