וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדור הבא של דלתות המטבח עושה סוף לבלאגן

10.5.2018 / 15:04

כדי ליצור שקט וניקיון עיצובי במטבח, היו צריכים להמציא דלתות גדולות שיכולות להסתיר את הכול ולהיפתח וכמעט להיעלם לגמרי שנרצה לחזור לשגרה. רגע, כבר יש כאלה

חדשות העיצוב

פעמים נדמה כי הבלגן במטבח הוא חלק בלתי נפרד ממנו. בעיקר כאשר מדובר במטבח תוסס שמבשלים בו ללא הפסקה. אך לעתים, גם בזמן "רגיעה" כאשר כל הכלים במקום והמטבח מצוחצח, יש במטבחים משהו שמרגיש לא נקי ומסודר. אנחנו רואים את כל המגירות, את מכשירי החשמל, משטחי העבודה וכל מה שמונח עליהם. כדי ליצור שקט וניקיון עיצובי, היו צריכים להמציא דלתות גדולות שיכולות להסתיר את הכול ולהיפתח וכמעט להיעלם לגמרי שנרצה לחזור לשגרה. רגע, יש!

תכירו את הדלתות המתכנסות או כמו שאנחנו אוהבים לקרוא להן - דלתות הקסם! הן למעשה נכנסות לתוך גומחה. למעשה זהו ארון בתוך ארון. פתרון מושלם לדירות קטנות ולקיר עם ארונות גבוהים. רוצים לעבוד במטבח? תכניסו את הדלתות פנימה ותקבלו משטח עבודה או הגשה נוסף. הגיעו אורחים ואתם רוצים להסתיר את הבלגן ולתת תחושה של מטבח נקי ומסודר, סיגרו את הדלתות. פתרון מושלם לארוחות ערב משפחתיות או בופה עם חברים. רוצים לקבל מראה נקי ואחיד? רוצים להסתיר את מכשירי החשמל? פשוט תסגרו אותן.

העלינו תמונות מגניבות של הארונות לעמוד האינסטגרם שלנו, אז תחפשו אותנו!

אם אתם רוצים לראות את הדלתות מקרוב אתם מזומנים לבקר באולם התצוגה של מטבחי שולר. הדלתות המתכנסות הן עוד פתרון פונקציונלי שניתן לקבל במותג המטבחים היוקרתי next125 מבית שולר ,שזכתה בפרסי עיצוב רבים ונחשקים. מטבחי next125 הם השלב הבא בעיצוב מטבח מודרני. תוכלו לבקר באתר החברה כדי להתרשם ממגוון העיצובים העכשוויים והטכנולוגיות המתקדמות.

לצפייה בעיצובים וחידושים מעולם המטבחים הקליקו כאן

מטבחי Schuller undefined

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully