וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאורה בארונות: הגאדג'ט העיצובי שיאיר לכם את הארון

8.5.2018 / 8:56

שילוב נכון בין טכנולוגיה לעיצוב תמיד מצליח לחדש, לרגש ולקחת פתרונות פונקציונאליים לשלב הבא. אז אם אתם אנשי סטייל טכנולוגי, כדאי לכם להכיר את הגאדג'ט המגניב של ארונות עם תאורה מובנית

חדשות העיצוב

אם אתם מחפשים להאיר מחדש את עיצוב ארונות הבית, יש לנו את הפתרון עבורכם. שילוב נכון בין טכנולוגיה לעיצוב תמיד מצליח לחדש, לרגש ולקחת פתרונות פונקציונאליים לשלב הבא. אז אם אתם אנשי סטייל טכנולוגי, כדאי לכם להכיר את הגאדג'ט המגניב של ארונות עם תאורה בילד אין!

ארונות עם תאורה מספקים אלמנט עיצובי מקורי ואלגנטי. מדובר בנורות לד אשר יעניקו לחדר ולארון הבגדים מראה יוקרתי ומתקדם. התאורה משתלבת כפס צבירה לצד המדפים או במגירות ונדלקת ברגע שפותחים את הארון. ניתן גם לשלב אותה בארונות ומדפים פתוחים ופשוט לכבות שמתחשק. האור מייצר תחושת עומק ויכול לשמש כגוף תאורה נוסף לחלל החדר. זה גם שימושי! רק תחשבו על כל הפעמים שהייתם צריך להדליק את האור ולהעיר את מי שבחדר בשביל למצוא גופיית שינה!

וצים לראות עוד עיצובים מגניבים? חפשו אותנו באינסטגרם.

פתרון התאורה בארונות שראינו הוא של חברת ריביירה אשר מתמחה בפתרונות מקוריים לאחסון נכון במרחב הביתי. בריביירה תוכלו למצוא מגוון רחב של ארונות עם תאורה ובהתאמה אישית והמומחים של החברה ימצאו עבורכם את הפתרון שמנוסר למידותכם. החברה מתמחה בשילוב בין עיצוב וטכנולוגיה וכל המוצרים high-end.

להתרשמות מעיצובים נוספים הקליקו כאן

ארונות ריביירה undefined

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully