וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בד מיקרופייבר הוא הפתרון המושלם לטקסטיל שימושי בבית

1.5.2018 / 11:25

הטקסטיל בבית כבר הפך מזמן לאופנה. מפת שולחן תיקבע את האופי של פינת האוכל שלנו, וילון אמבטיה ייתן את הטון בחדר הרחצה. אז הגיע הזמן שתכירו בד חדשני ועמיד בעל איכויות של רכות מצד אחד ודחיית נוזלים מהצד השני

חדשות העיצוב

הטקסטיל בבית כבר הפך מזמן לאופנה. מפת שולחן תיקבע את האופי של פינת האוכל שלנו, וילון אמבטיה ייתן את הטון בחדר הרחצה. המגוון שיש היום הוא אין סופי ולנו נותר רק לבחור. אבל הבחירה שלנו לא מסתכמת רק בטעם אישי. גם אורח החיים שלנו צריך להיות שיקול. אנחנו עסוקים יותר, אנחנו מהירים יותר ואנחנו דורשים יותר גם מהמוצרים שאנחנו רוכשים.

מכל הסיבות האלה בד מיקרופייבר הוא הפתרון המושלם לטקסטיל שימושי בבית. מדובר בבד חדשני ועמיד בעל איכויות של רכות מצד אחד ודחיית נוזלים מהצד השני. מפות השולחן של אופיס טקסטיל עשויות מבד מיקרופייבר סופר איכותי, כך שבנוסף להיותו כביס ודוחה נוזלים הוא גם מתאים לתנאי גינה ומאפשר הדפסה איכותית משני הצדדים. שוס! אפשר להחליף לוק בלי להחליף מפה, פשוט להחליף צד. וילונות האמבטיה סוגרים לנו את הפינה בחדר הרחצה - הם דוחים מים, חיידקים, פטרת ועובש וניתן לבס אותם. הבונוס? הם נראים ממש טוב!

רוצים לראות עוד עיצובים? כנסו לעמוד האינסטגרם שלנו.

כל העיצובים שראינו הם של חברת מצעים יפים מבית אופיס טקסטיל אשר מאחדת כל הפתרונות תחת גג אחד במגוון עיצובים ובאיכות בלתי מתפשרת וכל זה מתוצרת כחול לבן, קרוב לבית ובמחירי חנות מפעל. יש מעל 16 סניפים בפריסה ארצית ושם תוכלו לראות את מגוון העיצובים והפתרונות הפונקציונליים. אתם עוד כאן?

החוויה במרחק הקלקה -

https://www.beautylinens.co.il/

www.offistextile.com

MY מבית אופיס טקסטיל undefined

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully