וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואו לגעת בעולם של הרמוניה - בזמן הארוחה

3.5.2018 / 8:31

שילוב נכון בין עץ, זכוכית ומתכת מצליח לתת לשולחן האוכל הקלאסי פרשנות מודרנית ועיצוב ללא פשרות וכל זה קורה במטבח האיטלקי, המקום בו חומרי גלם איכותיים פוגשים אסתטיקה

חדשות העיצוב

המטבח האיטלקי הוא המקום בו חומרי גלם איכותיים פוגשים אסתטיקה. כיוון שכל ארוחה מוצאת את דרכה לשולחן האוכל, חשוב שגם הוא יבטא ערכים אלה, ויצור אווירה הרמונית ויוקרתית. היום נראה כיצד שילוב נכון בין עץ, זכוכית ומתכת מצליח לתת לרהיט הקלאסי פרשנות מודרנית ועיצוב ללא פשרות!

קחו לדוגמא שני דגמים מקולקציית שולחנות האוכל החדשה של נטוצי: HEX ו-KENDO, המבטאים עולם של השראה ועיצוב מקורי. בעזרת קווים גיאומטריים, ושילוב בין חומרים מתקבל מראה ייחודי וחד פעמי. שולחן האוכל HEX בנוי מרגלי עץ מלא בעיצוב לא שגרתי ואמנותי, מבלי לפגוע בנוחות והפרקטיות שלו. משטח השולחן עשוי מזכוכית מחוסמת בצורת משושה עם גימור כסף בקצוות. מראה הזכוכית מייצר תחושת עומק בחלל, ומשלים באופן הרמוני את רגלי העץ. השולחן השני, KENDO שם דגש על פשטות אלגנטית. קווי מתכת עדינים עוברים לאורכו ורוחבו של משטח העץ העליון, ויוצרים צורות גיאומטריות. המראה היוקרתי של השולחן, מאפשר לו להשתלב בפינות אוכל או במטבחים פתוחים, אשר מעוצבים בסגנונות שונים.

רוצים לראות עוד עיצובים? חפשו אותנו באינסטגרם.

את שולחנות האוכל המעוצבים שראינו, תוכלו למצוא בסניפי רשת נטוצי, הנמצאת בפריסה ארצית. באתר החברה, תוכלו להתרשם ממגוון הקולקציות החדשות, ולקבל השראה עיצובית. כל הרהיטים של נטוצי מיוצרים בקפידה מחומרי גלם איכותיים, והם עמידים לשנים ארוכות. אז בואו לגעת בעולם של הרמוניה.

לכניסה לגלריה וצפייה בעוד שולחנות אוכל לחצו כאן

חדשות העיצוב בשיתוף קבוצת קאופמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully