וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיטת ההרינגבון מכניסה חיים חדשים לעיצוב הרצפה ומתאימה אפילו לקירות

25.4.2018 / 8:26

אם כבר מאסתם בכל הקווים האחידים והחומרים שכולם כבר מכירים, זה הזמן להכניס קצת זיג וזג לבית שלכם - עם שיטת ההרינגבון ששוברת את הזוויות עם אלכסונים מרעננים

חדשות העיצוב

מי מאתנו לא אוהב להתחדש ולהכניס לבית עיצוב אמנותי וייחודי מדי פעם? אז אם כבר מאסתם בכל הקווים האחידים והחומרים שכולם כבר מכירים, זה הזמן להכניס קצת זיג וזג לבית שלכם. תכירו את שיטת ההרינגבון ששוברת את הזוויות עם אלכסונים מרעננים, מכניסה חיים חדשים לעיצוב הרצפה ומתאימה אפילו לקירות שלכם.

השיטה מעניקה לבית מראה חדשני ומודרני אך גם מאפשרת לשמור על תחושת חמימות נעימה לאורך כל הבית. את עיצוב ההרינגבון ניתן לייצר באמצעות אריחים מלבניים במגוון גדלים, לחיפוי או לריצוף, מכל חומר או מרקם שרק תבחרו. קחו לדוגמא אריחים בגודל של 6 על 22 סנטימטרים, שמתחברים יחד לעיצוב עוצר נשימה. את האריחים משלבים יחד בעיצוב אלכסוני בו כל אריח מתחבר בזווית לאריח שלפניו, עד שכל הרצפה מכוסה בשלמותה. את הדוגמא הנהדרת של ההרינגבון אפשר ואף רצוי לשלב גם בקירות הבית, באמצעות אריחים בצבעים, פסיפס ובמרקמים המתאימים לעיצוב הכללי. כל אלה יקנו לבית שלכם לוק עכשווי ייחודי.

רוצים לראות עוד מההרינגבון? חפשו אותנו באינסטגרם.

באתר של מילסטון, תמצאו שלל אריחים לריצוף, חיפוי ועוד, שיאפשרו לכם להרכיב את עיצוב ההרינגבון המושלם עבורכם. המומחים של חברת מילסטון ישמחו לעזור לכם לבחור מתוך המגוון הרחב את סוג האריח, המרקם והגודל שיתחברו בדיוק ויהפכו את הבית שלכם ליצירת אמנות של ממש. אז הזמן לחשוב באלכסון ולגלות עולם חדש של זוויות.

מה עוד אפשר לעשות באבן? רוצים לקבל רעיונות?כנסו לכאן

מילסטון undefined

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully