וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחיר למשתכן: ארונות מעוצבים במחירים שפויים

24.4.2018 / 8:59

אם אתם מרהטים את הבית החדש אז גם לכם מגיע ארון פונקציונלי, איכותי, ומעוצב בהתאמה אישית בדיוק לפי הטעם שלכם, והכי חשוב - במחירים משתלמים

חדשות העיצוב

זוכרים את הפעם הראשונה שעברתם לגור לבד? יכול להיות שזה היה עם שותפים או אולי בני זוג ויכול להיות שזה קורה ממש עכשיו! אתם מתחילים לרהט את כל הדירה שלכם, אבל כמו תמיד, את בחירת הארון - משאירים לסוף. ולא כי זה נראה לכם פחות חשוב, אלא כי רוב הפעמים - ההחלטה לא להשקיע בארון איכותי, היא החלטה כלכלית.

אז אם אתם מרהטים את הבית החדש, תנו לי לספר לכם על ארונות ב"מחיר למשתכן", מדובר בארונות איכותיים בסכומים כמו 2000 - 3000 שקלים. גם לכם מגיע ארון פונקציונלי, איכותי, ומעוצב בהתאמה אישית בדיוק לפי הטעם שלכם, והכי חשוב - במחירים משתלמים. בין אם תצטרכו ארון פינתי, ארון הזזה או ארון דלתות רגיל מהיום כבר לא צריך להתפשר על איכות ונראות בגלל מחירים.

רוצים לראות עוד עיצובים, חפשו אותנו באינסטגרם

אז אם אתם מעוניינים בארון מעוצב ואיכותי ב"מחיר למתשכן", אתם מוזמנים להגיע לריביירה אשר מתמחים בפתרונות מקוריים לאחסון נכון במרחב הביתי להתייעץ עם מומחים בתחום הארונות. הם יתאימו עבורכם את סוג, גודל ועיצוב הארון והכל בשירות אישי ובביצוע איכותי. אז אל תתפשרו.

להתרשמות מעיצובים נוספים הכנסו לאתר החברה

ארונות ריביירה undefined

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully