וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובייה גרמנית: כשפונקציונאליות פוגשת עיצוב

10.4.2018 / 12:50

לפעמים הצורך בנגישות יוצר בלגן במטבח שבסופו של דבר פוגע לא רק ביעילות העבודה אלא גם במראה הכללי. הגיע הזמן שתכירו את next cube - מתקנים מודולריים שנתלים על מסילות המושחלות בתוך חיפוי קיר מזכוכית ויוצרים סדר - בעבודה ובעין

חדשות העיצוב

כל מי שאוהב לעבוד במטבח מתייחס אליו בכבוד ויודע שכדי לחתוך, לערבב, לתבל ולהקפיץ ביעילות צריך שכל כלי העבודה והמצרכים יהיו בהישג יד. אבל מה לעשות, לפעמים הצורך בנגישות יוצר בלגן במטבח ובסופו של דבר פוגע לא רק ביעילות העבודה אלא גם במראה הכללי. אז אם התיאור הזה מוכר לכם, הגיע הזמן שתתקדמו למטבח בו פונקציונאליות פוגשת עיצוב!

מותג הפרימיום next125 מבית שולר הגרמנית מציג מטבחים מודרניים ומעוצבים וכדי להשלים את החוויה, החברה הוציאה ליין מוצרים משלים למטבח בשם next cube. הקוביות הגרמניות האלה הן למעשה מתקנים מודולריים אשר נתלים על מסילות המושחלות בתוך חיפוי קיר מזכוכית ויוצרות סדר-גם בעבודה וגם בעין. ניתן לנייד את הקוביות לאורך המסילה והן מגיעות במגוון ורסיות. החל ממעמד לתבלינים, סכינים, בקבוקים ותבלינים ועד קוביות נסגרות שמסתירות את הנייר הסופג ,השקעים לחשמל ועוד. צריכים משהו? הוא שם! לא צריכים? אז אתם לא חייבים לראות אותו.

רוצים להכיר את הקובייה מקרוב? חפשו אותנו באינסטגרם.

את ליין המטבחים של next125, תוכלו לראות באולם התצוגה של מטבחי שולר או לבקר באתר החברה. המטבחים מגיעים במגוון חומרים עכשוויים כמו גרניט פורצלן, זכוכית ויש בהם אינספור גאדג'טים שכל חובב בישול חייב להכיר.

לצפייה בעיצובים וחידושים מעולם המטבחים הכנסו לאתר

מטבחי Schuller undefined

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully