וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחומר בנייה לפריט עיצובי: הבריק הפך לטרנד הגדול בישראל

18.4.2018 / 8:17

באירופה קשה לפספס אותם בבתים וברחובות, ובאחרונה גם בישראל מבינים שמדובר בפתרון קלאסי שמוסיף אופי לקירות הבית - הבריקים עולים על הקירות ונותנים טאץ' כפרי

חדשות העיצוב

תתפלאו, אבל גם לבנת בנייה חסרת ייחוד יכולה להפוך לפריט עיצובי. באירופה קשה לפספס אותם בבתים וברחובות, ובאחרונה גם בישראל מבינים שמדובר בפתרון קלאסי שמוסיף אופי לקירות הבית.

הבריקים עולים על הקירות ונותנים את הטאץ' הכפרי שהיה שמור לטירות ומבנים מתקופת ימי הביניים. המגוון הוא כמעט אינסופי וכולל בריקים מחומרים כמו אבן, שיש או בזלת, בצבעים כמו שחור, אפור, בז', לבן, אדום, צהבהב, כתמתם, שמנת ועוד. כולם בעלי יכולת בידוד מפני חום, קור או רעש, וכמובן: עמידים במשך שנים ללא צורך בתחזוקה יקרה.

הבריקים שימשו לבנייה עוד בעת העתיקה. כיום הם משמשים לבנייה, חיפוי וריצוף בכול רחבי העולם. חלקם עשויים חומרים טבעיים ומתאימים לחיפוי קירות פנים וחוץ בסגנון מודרני מינימליסטי. לדוגמה, "בריק הנקר מפולח" בגוונים של בז' וחום, יעניק לחדר מראה חמים או בריק "סיינה מקס מפולח בלי פוגה" בגווני חול וחום בהיר, שישווה לקיר תבליט תלת ממדי מעניין. וניתן לשלב אותם בעיצוב נקי או בשילוב מתכת

"מילסטון", המתמחה בייצור ובייבוא פסיפסים, עובדת בבלעדיות עם החברה הגדולה ביותר בעולם לייצור בריקים, "וינברגר" הבריטית, ומייבאת לכאן, לישראל הקטנה, את הבריקים הכי מקוריים שתמצאו בשוק.

רוצים להתרשם מעוד עיצובים? חפשו אותנו באינסטגרם.

הבריקים המוצעים כיום עשויים חימר, אבן ופורצלן. ואפשר להשיגם במגוון רחב של גוונים, מרקמים ופורמטים. גם כסופים ומוזהבים

אז מה הבריק שלכם? כדי לבחור את הבריק המושלם אתם רק צריכים להגיע לאחד מעשרות מאולמות התצוגה של החברה הפרוסים ברחבי הארץ, ולבחור את הטאץ' הכפרי האותנטי שכולם אוהבים.

לקולקצייה המלאה כנסו לבקר באתר החברה.

מילסטון undefined

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully