וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרנד הפסיפס מגיע גם לשוק הדיור הפרטי

לא מדובר רק באמירה עיצובית אלא בקישוט דקורטיבי שכולל שילוב חומרים כמו: אבן, זכוכית, עץ, קרמיקה או מתכת - ומביא את הכל לידי פסטיבל צבעוני מרנין עין ומרומם נפש

חדשות העיצוב

הרומאים היו הראשונים שהשתמשו בפסיפס לחיפוי אריחים או קירות ומאז הפופולריות שלו רק הלכה וגדלה. לא מדובר רק באמירה עיצובית אלא בקישוט דקורטיבי שכולל שילוב מספר רב של חומרים כמו: אבן, זכוכית, עץ, קרמיקה או מתכת - לידי פסטיבל צבעוני מרנין עין ומרומם נפש. הרומאים הבינו זאת היטב ולא סתם הוא כונה כתכשיט ססגוני לקירות. חדירת טרנד הפסיפס לשוק הדיור הפרטי הובילה לשימוש חדשני בשלל חומרים כמו קרמיקה, זכוכית, קורל, אבנים טבעיות, עץ וחומרים מעורבים.

מאז רומא העתיקה, השתדרגנו.

חובבים וינטג'? שלבו אריחי זכוכית במרקם הפסיפסי שתבחרו. אם בא לכם אווירה כפרית, שלבו פנלים של עץ אלון עתיק. הפסיפס מתאים לכל חדר שרק תבחרו אבל כדי שההרמוניה הזאת תהיה מדויקת חשוב לזכור כמה דברים: מומלץ לוודא שהחומרים מהם מורכב הפסיפס יתאימו למשטח החיפוי וכמובן - חובה לדאוג שהוא יהיה ישר ובעל גובה ומבנה אחיד. גם תהליך ההדבקה דורש תשומת לב ולכן מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע. עכשיו, כשאתם מוכנים, הגיע הזמן לבחור: מעל 600 סוגי פסיפס מחכים לכם בכל צבע לבנות איזו צורה שרק תבחרו, אז כדאי שתפעילו את הדמיון שלכם.

רוצים להתרשם מעוד עיצובים? חפשו אותנו באינסטגרם.

בחירת פסיפס היא משימה שדורשת זמן ובעיקר עניין. אמנות הפסיפס נפוצה באריחי רצפה, קירות, רהיטים, ואביזרי גן אבל גם יכולה לשמש כפיס עיצובי עם הצהרה אישית.

יש לכם חלום? צריכים עזרה בביצוע? איך להיזהר משמרנות משעממת? ומה מסתדר הכי טוב עם זכוכית ירוקה? בואו לבקר באולמות התצוגה של מילסטון הפרוסים ברחבי הארץ, ותוכלו להיעזר במומחים שיעזרו לכם להתאים את סוג החומר, הצבע וההרכב כדי לשוות לבית שלכם גם היום מראה של טירה רומאית עתיקה.

לעיצובים מגניבים נוספים היכנסו לאתר החברה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully