וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבן לבה, ממעמקי האדמה היישר לקירות הבית שלכם

4.4.2018 / 8:03

כולם מכירים את מראה הלבה הוולקנית הנפלטת מהרי הגעש, אבל לא כולם יודעים שאותה לבה משמשת כבסיס לתרכובת ייחודית ממנה נוצרת אבן בזלת

חדשות העיצוב

ממעמקי האדמה היישר לקירות הבית שלכם - כולם מכירים את מראה הלבה הוולקנית הנפלטת מהרי הגעש, אבל לא כולם יודעים שאותה לבה משמשת כבסיס לתרכובת ייחודית ממנה נוצרת אבן בזלת. אבן הנוי משמשת לחיפוי וריצוף קירות ושטחים ציבוריים כמו בריכות שחייה, חדרי מדרגות, מבני שירותים ועוד. כל פיסת אבן היא יצירה ייחודית של כדור הארץ, מה שהופך כל ריצוף באבן למרתק ומיוחד. האיכות של האבנים הטבעיות שנולדו בהרים הפראיים יש תפקיד חשוב בחיבור של חלל החדר עם עולם הטבע, שכן אריחי האבן עצמם הם לא מזהמים, וידידותיים לסביבה.

הנוקשות, הדומיננטיות, העמידות והטקסטורה הטבעית - כל אלה הופכות את השימוש באבן הבזלת לנפוץ במיוחד ואהוב על ישראלים רבים. כדי ליהנות מתהליך מושלם, כדאי לזכור כמה דברים לפני שבוחרים חיפוי אבן בזלת: מדובר באבן שנוצרת בתהליך ידני ומדויק ולכן יש לברר בדיוק את הצבע הרצוי, הגודל המרקם והמיקום המיועד ניתן ללטש אותה במגוון טקסטורות ולשמור על הברק הטבעי או ללכת לכיוון המט. אחרי שבחרתם, אפשר להתחיל לחייך: יש לכם בבית פיסת טבע געשית ממעמקי כדור הארץ. תתחדשו.

רוצים להתרשם מעוד עיצובים? חפשו אותנו באינסטגרם.

העוצמה של הר געש אצלכם בבית? זה לא נשמע דמיוני זה נשמע מיקצועי! ניתן לשלב את אריחי אבן הבזלת בחיפוי קירות, רצפה ומשטחי נוי.

בואו לבקר באולמות התצוגה של החברה הפרוסים ברחבי הארץ, ולבחור את האבן הייחודית שנותנת חמימות וברק לעיצוב הבית.

לפרטים נוספים היכנסו לאתר החברה

מילסטון undefined

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully