וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירה נכונה של מצעים לא מסתכמת רק באיכות הבדים

חדשות העיצוב בשיתוף MY מבית אופיס טקסטיל, בשיתוף MY מבית אופיס טקסטיל

2.4.2018 / 8:50

אם עוד לא החלטתם איך לעצב את חדר השינה אבל לגמרי מרגישים אינטרנשיונל, קחו בחשבון נתון חשוב - אמירה אישית ועיצובית בחדר השינה מתחילה במצעים

צילום סטילס: איילת הלוי

אחד השווקים החזקים ביותר למצעים ועיצוב טקסטיל היא מדינת הוופל, הלא היא בלגיה. ולמה זה נתון חשוב? אמירה אישית ועיצובית חשובה בחדר השינה מתחילה במצעים. שימו סוף למצעים לא תואמים עם גומי רפוי, זירקו את אסופת המצעים שקיבלתם בירושה. רשת "מצעים יפים" מבית אופיס טקסטיל המייצרת ומייצאת מצעים לכל העולם מעל 45 שנה מביאה את הסגנון המעושן הבלגי לחנויות הרשת.

עם סטייל חורפי מעושן וחמים ובמצעים שיחממו את אלו שאצלם החורף בחדר השינה אף פעם לא נגמר - הבלגים אוהבים את הבדים שלהם בצבעי טורקיז, אפור וכחול, בשלל עיצובים גיאומטריים בכל הסגנונות: משולשים, משבצות עמוסות, מחומשים, ואפילו חצים. השילובים יסובבו לכם את הראש. והניגודיות תתפוס לכם את העיניים. איכות הבדים כמובן גם היא בלתי מתפשרת וניתן למצוא את המצעים באיכות 100% כותנה איכותית או סאטן 220. כי אין כמו לסיים את היום כשאתה מכורבל עם ליין המצעים הבלגים.

רוצים לראות עוד? חפשו אותנו באינסטגרם

אז אם עוד לא החלטתם איך לעצב את חדר השינה אבל אתם לגמרי מרגישים אינטרנשיונל. את ליין המצעים הבלגי ורבים אחרים תוכלו למצוא ברשת "מצעים יפים", הפרוסים ארצית בלמעלה מ-16 סניפים, טווח המחירים לא בשמיים אבל הסגנון והדימיון של העיצובים בהחלט. רוצים להבין על מה מדובר? בקרו באתר החברה.

MY מבית אופיס טקסטיל undefined, בשיתוף MY מבית אופיס טקסטיל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully