וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתנה המושלמת: מצעי איכות שמוסיפים תחושה של מלונות יוקרה לנוחות הבית

12.3.2018 / 13:18

מחפשים מתנה ומתלבטים בין יפה ליוקרתי, בין מודרני לאיכותי ואם אפשר שיהיה גם מפנק ונוח? ואיך אפשר למצוא את כל זה במתנה אחת שלא תרוקן את הכיס? התשובה היא מצעים

צילום סטילס: איילת הלוי

מי אמר?: "הפיתוי של המותג הזה הוא ללא ספק הטכניקה שלו והשימוש שלו בכותנה עמידה ארוכת שנים"? הכירו את ההמלצה החדשה של VOGUE.

אף אחד לא אוהב לבוא בידיים ריקות ובמיוחד שמדובר באנשים שרוצים להרשים. אתם מתלבטים בין יפה ליוקרתי, למודרני ולאיכותי ואם אפשר שיהיה גם מפנק ונוח ואפילו למצוא את כל זה במתנה אחת שלא תרוקן את הכיס? במקרים החשובים באמת, אל תסמכו על האינטרנט והדואר.

אז איך אפשר להביא את הניחוח הבינלאומי למתנה שפשוט תגיד "חשבתי עליך"? התשובה היא - מצעים.

הכירו את הליין החדש של מצעי האיכות בעיצוב נקי ומינימליסטי שלא יבייש את רשת מלונות היוקרה "ארבע העונות". הוא מיוצר פה, כחול לבן, במפעלי אופיס טקסטיל הישראלית. בצבעים רגועים של נייבי, סטון, לבן או אפור הם מביאים ברגע את איכות מלונות היוקרה לנוחות של הבית. וזה אפילו יותר מזול מזר פרחים שלא יבייש את עצמו לערב החג.

רוצים לראות עוד מהקולקצייה? חפשו אותנו באינסטגרם

רוצים שהאיכות הבינלאומית הזו תהיה גם אצלכם בבית?
את סניפי הרשת של "מצעים יפים" מבית אופיס טקסטיל, תוכלו למצוא בפריסה ארצית של מעל 16 סניפים ברחבי הארץ, בליין אחיד או בשילובים, המצעים מגיעים באיכות כותנה וסאטן 500, ומחירם נע בין 329 ¤ 255 ¤ לסט זוגי 4 חלקים. לעוד עיצובים וסגנונות, בקרו באתר החברה.

MY מבית אופיס טקסטיל undefined

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully