וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרמוניה עיצובית במטבח: הפילוסופיה שמאחורי next125

29.5.2018 / 12:47

מותג המטבחים next125 מבית שולר הגרמנית, אשר מתמחה במטבחים מודרניים איכותיים. מציג קולקציה עם מגוון רחב של מטבחים, אך בכולם ניתן למצוא את אותם עקרונות - דיוק, אלגנטיות, יצירתיות, מינימליזם, פונקציונליות, טכנולוגיה ורגש

חדשות העיצוב

המטבח הוא הלב הפועם של הבית. מצד אחד הוא צריך להיות פרקטי ויעיל, אך מצד שני הוא צריך לעורר בנו רגש. המון רגש. לעתים פרקטיות ורגש נשמעים כמו מושגים סותרים, אך בעזרת עיצוב חכם ומלא השראה אפשר לגשר ביניהם. אז בואו נראה כיצד ניתן לעשות זאת!

ניקח לדוגמא את מותג המטבחים next125 מבית שולר הגרמנית, אשר מתמחה במטבחים מודרניים איכותיים. הקולקציה מציגה מגוון רחב של מטבחים, אך בכולם ניתן למצוא את אותם עקרונות - דיוק, אלגנטיות, יצירתיות, מינימליזם, פונקציונליות, טכנולוגיה ורגש. המותג דוגל בעיצוב וייצור בר קיימא שמשתלב בהרמוניה עם הטבע. לכן בכל העיצובים תוכלו לראות מוטיבים ושימושים בחומרים שמגיעים ומתכתבים עם הטבע והסביבה, אך בעיבודים מודרניים ובקווים נקיים- בקיצור, עיצוב חכם שמחבר בין הפרקטיות לרגש.

רוצים לראות מטבחים נוספים? חפשו אותנו באינסטגרם!

כדי לראות ולהתאהב במותג המטבחים היוקרתי next125 תוכלו לבקר באולם התצוגה של מטבחי שולר. המותג זכה בפרסי עיצוב רבים ונחשקים ומטבחי next125 נחשבים לשלב הבא בעיצוב מטבח מודרני. באתר החברה תוכלו לראות את הקולקציה המלאה ולהכיר מקרוב את המטבח הבא שלכם.

לצפייה בעיצובים וחידושים מעולם המטבחים הקליקו כאן

מטבחי Schuller undefined

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully