וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המראה האורבני: חיפוי מודרני באמצעות אריחי בטון

חדשות העיצוב בשיתוף חברת מילסטון, חדשות העיצוב בשיתוף חברת מילסטון

6.6.2018 / 7:27

שימוש בבטון תמיד היה פופולארי בשטחים ומבנים ציבוריים, אך עכשיו הוא מגיע עד לבית ועוד עושה את זה בסטייל וחדשנות עיצובית

חדשות העיצוב

אם אתם מתחברים לעיצוב עכשווי ולמראה האורבני, אז כנראה שגם אתם מתחברים למראה הבטון החשוף. שימוש בבטון תמיד היה פופולארי בשטחים ומבנים ציבוריים, אך עכשיו הוא מגיע עד לבית ועוד עושה את זה בסטייל וחדשנות עיצובית! אריחי בטון מעוצבים וצבעוניים שניתן להשתמש בהם גם כחיפוי לקירות.

את אריחי הבטון ניתן לקבל באינספור סגנונות עיצוביים. החל ממראה מחוספס וחשוף ועד בטון עם איורים צבעוניים עם צורות גיאומטריות. בזכות טכניקות ייצור ועיבוד חדשניות ניתן לצבוע ולאייר על כל אריח בצבעים וצורות שונות, מה שמקנה חופש עיצובי מוחלט. כך תוכלו להתפרע ולקבל עיצוב אמנותי וחד פעמי. אריחי הבטון קורצים לסגנון עיצוב הרטרו אבל מעניקים לבית מראה סופר מודרני-כזה שמשתלב טוב עם רהיטים בסגנונות שונים.

רוצים לראות אריחי בטון נוספים? חפשו אותנו באינסטגרם.

רוצים לרצף את הבית באריחי בטון מודרניים? חברת מילסטון מתמחה בריצוף וחיפוי באריחי בטון ומציעה מוצרים באיכות הכי גבוהה שיש-כך שאריחי הבטון יחזיקו לשנים ארוכות. באתר החברה תוכלו להתרשם ממגוון סגנונות העיצוב ולקבל השראה לעיצוב הבית שלכם. תהליך ייצור האריחים מבטיח שתקבלו מוצר עמיד שאינו נסדק ושומר על הצבע לשנים ארוכות. אז תשדרגו ללוק האורבני.

רוצים לקבל רעיונות לדברים נוספים שאפשר לעשות עם אבן? כנסו לכאן

מילסטון undefined, חדשות העיצוב בשיתוף חברת מילסטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully