וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבולוציה של מים: הדור הבא של ברזי יוקרה לאמבטיה

30.5.2018 / 8:00

הברזים של Water Evolution, מותג הברזים היוקרתי מפורטוגל שם דגש על שלוש עקרונות. עיצוב, איכות והשתלבות הרמונית בחלל

חדשות העיצוב

אם אתם בונים או משפצים את חלל האמבטיה, מגיע השלב בו צריך לבחור את הברזים. אך לעתים נדמה כי אנחנו נתקלים באותם ברזים ממותגים שונים וכי כבר אין מה לחדש. אז דווקא יש! תכירו את הדור הבא של ברזי היוקרה לאמבטיה ולחללים הרטובים של הבית.

הברזים של Water Evolution, מותג הברזים היוקרתי מפורטוגל שם דגש על שלוש עקרונות. עיצוב, איכות והשתלבות הרמונית בחלל. מדובר במותג צעיר שקיים משנת 2005 וכבר הספיק לעשות שינוי אמיתי בענף-הן מבחינת עיצובים והן מבחינת מחירים ואיכות. המותג חבר למעצבי מוצר ואנשי מקצוע מובילים בתחום וביחד הם עיצבו, תכננו ובנו את ברזי היוקרה שלהם. הקולקציה העכשווית מגיעה במגוון סגנונות, החל מברזים בעיצוב מינימליסטי ועד ברזים בעיצובים לא שגרתיים. ניתן לקבל את הברזים בצבעים קלאסיים כמו שחור, לבן וכרום או במראה יוקרתי של נחושת וזהב. בקיצור? עיצוב צעיר ומרענן ולא רק בגלל המים.

רוצים לראות ברזים נוספים? חפשו אותנו באינסטגרם.

את הברזים של Water Evolution מייבאת בבלעדיות לארץ מילסטון אשר מתמחה בפתרונות חיפוי ועיצוב לאמבטיה וחלל הבית. את קולקציית הברזים המלאה תוכלו לראות באתר החברה שם גם תוכלו ליצור קשר עם המומחים של מילסטון שיסייעו לכם להרכיב את אמבטיית החלומות שלכם. אז תזרמו איתנו ועם הדור הבא של ברזי האמבטיה[

רוצים לקבל רעיונות לדברים נוספים שאפשר לעשות עם אבן? כנסו לכאן

מילסטון undefined

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully