וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארונות הזזה: כשעיצוב מתקדם פוגש נוחות מרבית

29.5.2018 / 8:50

הם פרקטיים, חסכוניים מבחינת מיקום ומייצרים מראה נקי. ניתן להציב אותם בכל צלע בחדר מבלי להתחשב ברהיטים אחרים או לדאוג למקומות שבהן נוצרת חפיפה מבחינת מיקום

חדשות העיצוב

תכנון הארון החדש בבית יכול להיות סיפור מהחלומות או חלום בלהות. לכן כבר בשלבים המוקדמים של עיצוב הבית רצוי לתכנן את מיקום הארון, כי בשונה מרהיטים אחרים, אתם כנראה לא תזיזו אותו בכל שני וחמישי - אבל את דלתות הארון דווקא כן. כל יום. בהליך התכנון, חייבים להתחשב בצורה שבה הארון נפתח כי ארון עם דלתות יכול להפריע למעבר או להתנגש ברהיטים אחרים - מה שעלול לגרום למצב בו אתם נאלצים להציב את הארון לא במקום האידאלי עבורכם.

הפתרון? שימוש בארון הזזה. הם פרקטיים, חסכוניים מבחינת מיקום ומייצרים מראה נקי. ניתן להציב אותם בכל צלע בחדר מבלי להתחשב ברהיטים אחרים או לדאוג למקומות שבהן נוצרת חפיפה מבחינת מיקום. מבחינת עיצוב, ארונות הזזה ניתן למצוא באינספור צבעים, חומרים וגימורים וניתן לשלב בהם חומרי גלם נוספים כמו למשל - זכוכית ורשתות מתכת. מעבר לעיצוב, חשוב להפקיד כי הארון משלב טכנולוגיות מתקדמות השומרות על תנועה חלקה על המסילה, בולמי זעזועים, איטום עמיד נגד אבק.

רוצים לראות ארונות הזזה נוספים? חפשו אותנו באינסטגרם.

מעוניינים בארונות הזזה שמשלבים עיצוב ייחודי ואיכות ברמה הגבוהה ביותר?

אתם מוזמנים להתרשם מהמגוון העשיר של ארונות ההזזה של ריביירה- פתרונות מקוריים לאחסון נכון במרחב הביתי. המומחים של ריביירה יתאימו עבורכם ארון הזזה מעוצב בהתאמה אישית לדרישות שלכם וכמו בסמארטפון, כולנו יודעים שהיום הכי פשוט זה לעשות סלייד.

להתרשמות מעיצובים נוספים - הקליקו כאן

ארונות ריביירה undefined

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully