וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרך לתבל את עיצוב המטבח ועל הדרך גם לשדרג את הבישולים

16.5.2018 / 11:27

הגיע הזמן שתצטרפו לטרנד הגננות האורבנית ותכניסו למטבח צמחי תבלין. אבל אם אתם לא אוהבים את המראה של אדניות ממשתלה באמצע המטבח, יש לנו את הפתרון עבורכם

חדשות העיצוב

מחפשים דרך לתבל את עיצוב המטבח שלכם ועל הדרך גם לשדרג את הבישולים? אז הגיע הזמן שתצטרפו לטרנד הגננות האורבנית ותכניסו למטבח צמחי תבלין. אבל אם אתם לא אוהבים את המראה של אדניות ממשתלה באמצע המטבח, יש לנו את הפתרון עבורכם!

הכירו את האדניות המעוצבות של מותג היוקרה next125 מבית שולר גרמניה ,אשר הוצגו בתערוכת eurocucina 2018 במילאנו. האדניות מגיעות בצבע שחור ונעות על מסילה המחוברת לחיפוי הקיר, כך שתוכלו להזיז אותן בכל עת. ניתן לקבל את האדניות עם מערכת תאורה אינטגרלית אשר עוזרת לשמור את התבלינים טריים, רעננים ובריאים לאורך זמן. התאורה שימושית למטבחים חשוכים ונשלטת ע"י טיימר שמשאיר את האור דולק 14 שעות ביממה - כך שהתבלינים יקבלו את כמות האור הדרושה להם ולכם תמיד יהיו תבלינים טריים. העיצוב של האדניות הוא סופר מודרני והן גם משמשות כפריט אמנותי במטבח.

רוצים לראות את האדניות המעוצבות מקרוב? חפשו אותנו באינסטגרם.

את האדניות שהן חלק מליין פתרונות ה-cube של next125 תוכלו לראות באולם התצוגה של מטבחי שולר. החברה זכתה בפרסי עיצוב רבים ונחשקים, כך שתקבלו מטבח state of the art. באתר החברה תוכלו להתרשם מהקולקציה המלאה ולראות את כל החידושים האחרונים בתחום המטבחים. אז תתחילו לגנן במטבח.

לצפייה בעיצובים וחידושים מעולם המטבחים הקליקו כאן

מטבחי Schuller undefined

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully