וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחלתם כבר לחפש מתנות לחג? ככה תצאו האורחים המושלמים

14.5.2018 / 8:05

כמו שכל חידוש טכנולוגי מתקדם מאפשר בסוף להוזיל את עלויות הייצור, כך גם במוצרי טקסטיל איכותיים וטרנדים. אז למה שלא תפנקו עם מפות ומצעים במארזים חגיגיים בהתאמה אישית שיכולים גם לכלול מגבות ומוצרי טקסטיל נוספים?

חדשות העיצוב

התחלתם כבר לחפש מתנות לחג? ברור, נפגשנו בתור. קדחת החגים לא פוסחת על אף אחד. אתם רוצים להביא מתנה שתסחט מחמאות אבל לא את הכיס - ואתם במלכוד. מה שנראה פיין עולה ביוקר, מה שעולה בזול - עלול לעלות בפרצוף חמוץ של חמותך. עכשיו שימו את כל זה מאחוריכם - ותתקדמו. בחג הזה אתם הולכים לצאת האורחים המושלמים! איך?

כמו שכל חידוש טכנולוגי מתקדם מאפשר בסוף להוזיל את עלויות הייצור, כך גם במוצרי טקסטיל איכותיים וטרנדים. נתחיל בקולקציית מפות דו צדדית עם טכנולוגיה שדוחה מים -פתרון מושלם לכל תאונות כוסות השתייה בשולחן החג. המפה הדו צדדית מאפשרת ליצור קיפולים מעניינים לאורכה ורוחבה או שפשוט תוכלו להחליף צד בשניות וליצור אווירה אחרת לשלב הקינוחים. יש גם מפות עם הדפסים לבנים ונייבי בלו שיוצרות מראה יוקרתי של בית מלון מבלי לאבד את היתרון הפרקטי של דחיית מים. כדי שהמארחים שלכם ישנו טוב אחרי הארוחה, תוכלו לפנק אותם במצעים איכותיים באיכות בד: סאטן 220, 100% כותנה ובמגוון עיצובים חגיגיים. את המפות והמצעים תוכלו לשלב גם במארזים חגיגיים בהתאמה אישית שיכולים גם לכלול מגבות ומוצרי טקסטיל נוספים.

מחפשים רעיונות נוספים למתנות? כנסו לעמוד האינסטגרם שלנו.

את כל המתנות לחגים שראינו תוכלו למצוא במעל 16 סניפים בפריסה ארצית של רשת החנויות "מצעים יפים" מבית "אופיס טקסטיל". החברה מובילה את שוק הטקסטיל הישראלי ואת המצעים האיכותיים תקבלו גם במחיר שווה שנע בין 249 ש"ח ל-209 ש"ח. באתר תוכלו לראות את הקולקציה המלאה ולקבל רעיונות למתנות שוות נוספות. אז תזכרו את הטיפ שיכול לשמש אתכם גם בחגים הבאים.

החוויה במרחק הקלקה -

https://www.beautylinens.co.il/

www.offistextile.com

MY מבית אופיס טקסטיל undefined

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully