וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כורסאות השכיבה מצליחות לשדרג כל סלון או חדר שינה

17.5.2018 / 8:42

כורסאות Re-vive של נטוצי איטליה שמות דגש על נוחות ארגונומית, ועיצוב פונקציונלי בעזרת טכנולוגיות חדשניות. מנגנון הריקליינר החדשני, מאפשר לכורסא להתכוונן באופן אינטואיטיבי לתנועות הגוף, כך שתוכלו להחליף תנוחות באופן קל ואינטואיטיבי

פמלי גייד

רהיטים מספרים את הסיפור של חלל הבית. הם יכולים לרגש, להפתיע או לתת טוויסט בעלילה. כאשר מדברים על מערכות ישיבה, אין storytellers טובים יותר מהאיטלקים - המפגישים בין מסורת של עיצוב לחדשנות. בזכות השימוש הנכון בחומרים, תשומת הלב לפרטים הקטנים, והתשוקה נוצרת הרמוניה בחלל. אז היום נראה כיצד כורסאות השכיבה Re-vive של נטוצי, בעלות ההשראה והחדשנות העיצובית, מצליחות לשדרג כל סלון או חדר שינה.

כורסאות Re-vive של נטוצי איטליה שמות דגש על נוחות ארגונומית, ועיצוב פונקציונלי בעזרת טכנולוגיות חדשניות. הקולקציה כוללת מספר דגמים בעיצובים נקיים ומודרניים, וניתן לקבל אותם בריפוד עור או בד, ובמגוון רחב של צבעים וגימורים. חלקם מינימליסטים ועדינים, אשר יעניקו לחלל רוך ומגע נשי, וחלקם בעלי נוכחות וחספוס, אשר יעניקו מראה אורבני לחלל. מנגנון הריקליינר החדשני, מאפשר לכורסא להתכוונן באופן אינטואיטיבי לתנועות הגוף, כך שתוכלו להחליף תנוחות באופן קל ואינטואיטיבי.

את ליין כורסאות השכיבה Re-vive תמצאו בחנויות רשת נטוצי, הנמצאות בפריסה ארצית וגם באתר האונליין של המותג. תוכלו להתרשם ממגוון הריפודים, והצבעים שיש לקולקציה להציע.

צוות המומחים של נטוצי ישמחו להעניק לכם ייעוץ אישי ומקצועי, שיסייע לכם להתאים את הכורסא והבד לקו העיצובי של חלל הבית. כל הכורסאות מגיעות עם הדום תואם, וכל מה שנאשר לכם זה לשכב, להרים רגליים, ולהיכנס לעולם של השראה...

לצפייה בקולקציית כורסאות הישיבה של נטוצי הקליקו כאן

חדשות העיצוב בשיתוף קבוצת קאופמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully