וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים להכניס אור בהיר ומשמח לחיים? הכניסו את מרוקו לבית

16.5.2018 / 8:25

מי מאיתנו לא רוצה לקום כל בוקר לבית חם וצבעוני? ברור שכולם. אז עכשיו תוכלו לעצב את הבית שלכם בסגנון מרוקאי צבעוני, חי ובהיר מבלי שתצטרכו אפילו לעלות על מטוס

חדשות העיצוב

להכניס צבע הביתה זה כמו להכניס אור בהיר ומשמח לחיים, ובינינו - מי מאיתנו לא רוצה לקום כל בוקר לבית חם וצבעוני? ברור שכולם. אז עכשיו תוכלו לעצב את הבית שלכם בסגנון מרוקאי צבעוני, חי ובהיר מבלי שתצטרכו אפילו לעלות על מטוס. איך עושים את זה? בעזרת הלוק האותנטי.

עיצוב הבית בסגנון "מרוקו" נעשה בעזרת אריחים ופסיפסים בעבודת יד שמגיעים אלינו היישר ממרוקו, שוברים את אחידות הצבעים ויוצרים לוק שאי אפשר להתעלם ממנו. העיצוב שומר על חוסר אחידות בגוונים ומשתמש בצבעים חדים ובוהקים, למראה ייחודי ועוצר נשימה. כמובן שאפשר ואף רצוי לשחק עם מרקמים, צורות וגוונים, להרכיב לוקים שונים וכך להגיע לבסוף לתוצאה שמתאימה לכם בדיוק. התהליך המסורתי של ייצור הפסיפסים והאריחים במרוקו שומר על האותנטיות העיצובית אך מצד שני מקנה לבית לוק עכשווי וחדשני. נווה מדבר קסום בכל חללי הבית.

רוצים לראות עיצובים נוספים? חפשו אותנו באינסטגרם.

רוצים להכניס קצת מרוקו לבית? חברת מילסטון מציעה לכם מגוון חיפויים, אריחים, פסיפסים ובאתר תוכלו להתרשם מהקולקציה המלאה. קולקציית מרוקו מאפשרת לכם לבחור מבין שלל מרקמים, צורות ושילובים שייצרו לוק צבעוני, מיוחד ואותנטי-ממש כמו במרוקו המסתורית והתוססת. היועצים מילסטון ישמחו לסייע ולייעץ לכם בבחירת העיצוב המושלם לבית שלכם. אז במקום לעלות על מטוס, זה הזמן להתחיל לעצב.

מה עוד אפשר לעשות באבן? רוצים לקבל רעיונות? כנסו לכאן

מילסטון undefined

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully