וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף לבלאגן: ארונות נעליים מעוצבים בהתאמה אישית

15.5.2018 / 8:09

בזכות פיתוחים חדשניים יש פתרונות פרקטיים לבעיית הנעליים. פתרונות שגם יעשו לכם סדר, וגם יעניקו מראה מעוצב ומקורי לחלל הבית

פמלי גייד

נחשו מהו פריט הלבוש שתמיד נשאר מפוזר בכל הדירה? - נכון מאוד, הנעליים! ואם אתם משפחה, זה אומר הרבה נעליים, המון נעליים שנמצאות זרוקות בכל פינה. אז אולי חשבתם בהתחלה שהמגירות התחתונות בארון שלכם יהוו פתרון לבעיה או שאולי קיוויתם למצוא את הישועה במתקן נעליים ארעי כלשהו, עד שגיליתם לבסוף שכל אלה פשוט לא עוזרים למצוקה כי לרוב אין בהם מספיק מקום וכנראה שתצטרכו לטייל בין המדפים עד שתמצאו את הזוג שרציתם. אז איך שומרים על סדר ומראה אסתטי?

היום, בזכות פיתוחים חדשניים יש פתרונות פרקטיים לבעיית הנעליים. פתרונות שגם יעשו לכם סדר, וגם יעניקו מראה מעוצב ומקורי לחלל הבית. יש אינספור דוגמאות ועיצובים, החל ממדפים נשלפים, חזית נשלפת למקומות צרים ובתים שאין בהם הרבה מקום, מגירות נעליים מחולקות ועד ארונות ויטרינה. כך תוכלו לראות ולהראות את הקולקציה שלכם מבלי לפתוח את הדלתות של הארון, וכך גם לשמור על הנעליים מלכלוך ואבק. פתרון מושלם לחובבי נעליים!

רוצים לראות ארונות נעליים נוספים? חפשו אותנו באינסטגרם.

מעוניינים בארון נעליים מעוצב? בחברת ריביירה אשר מתמחה בפתרונות מקוריים לאחסון נכון במרחב הביתי, תוכלו למצוא מגוון רחב ולהתייעץ עם מומחים אשר יתאימו עבורכם ארון נעליים כמו נעל לרגלי סינדרלה!

להתרשמות מעיצובים נוספים הקליקו כאן

ארונות ריביירה undefined

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully