וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לכם בריכה בחצר? אתם חייבים את אבן החיפוי היפה שגם מנקה

9.5.2018 / 8:33

אבן המונסטון גרין מחליפה את הפסיפס המוכר שאנחנו מכירים מהבריכה הציבורית ומשנה את כללי המשחק של עולם עיצוב בריכות השחייה

חדשות העיצוב

מה יותר כיף מלקפוץ לבריכה בקיץ? אז אם יש לכם בריכה בחצר ונמאס לכם מהעיצוב הפשוט והנדוש, יש לנו חדשות טובות במיוחד עבורכם - אבן חיפוי יוקרתית לבריכה שאפילו שומרת על מי הבריכה נקיים במיוחד.

אבן המונסטון גרין מחליפה את הפסיפס המוכר שאנחנו מכירים מהבריכה הציבורית ומשנה את כללי המשחק של עולם עיצוב בריכות השחייה. בניגוד לפסיפס הרגיל אשר מתיישן כאשר מצטבר עליו לכלוך מהמים, המונסטון גרין היא בעלת כושר ספיגה מעולה ולכן היא סופגת את הלכלוך שבמי הבריכה ומנקה את המים. ומה עם הלוק? הכי צלול שיש. אבן המונסטון גרין לא רק סופגת לכלוך אלא מוסיפה גם טאץ' עיצובי יוקרתי לבריכה שלכם. האבן בעלת גוונים משתנים שמוסיפים לסגנון ייחודי וצבעוני, היא מעוצבת במראה טבעי עשיר וחדשני, ושומרת על המראה הנקי והמדויק ועל האחידות שלה לאורך זמן רב, כדי שתוכלו ליהנות גם מהמים וגם מהעיצוב.

רוצים להתרשם מעוד עיצובים? חפשו אותנו באינסטגרם.

שביל למצוא את אבן המונסטון גרין, הכנסו לאתר של מילסטון ותוכלו להתחיל לעצב מחדש את בריכת השחייה שלכם כבר עכשיו. הצוות המקצועי והמנוסה באתר מחכה לכם כדי לייעץ ולסייע עד שתבחרו את החיפוי המתאים ביותר, בגוונים, בגדלים ובמרקמים המושלמים, כדי שהקיץ הזה יהיה הכי מעוצב שיש.

רוצים לקבל רעיונות לדברים נוספים שאפשר לעשות עם אבן? כנסו לכאן

מילסטון undefined

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully