וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשבועות תעשו מהפכה בבית: מערכת הישיבה הדינמית שמשנה את הסלון

10.5.2018 / 8:16

מערכות ישיבה פינתיות הפכו לפופולאריות מאוד ובעולם העיצוב העכשווי יש נטייה לשבור את המראה הקלאסי של הסלון ולתת לו טוויסט בעזרת רהיטים משלימים ואקססוריז

חדשות העיצוב

יש אנשים שמתאים להם סגנון לבוש אחד, ויש אנשים שלא משנה מה הם ילבשו, זאת תהיה התאמה מושלמת. זה נכון גם לגבי מערכות ישיבה! בין אם הן מעוצבות בקווים נקיים ורכים, ובין אם יש להן חספוס אורבני, עם צבעים כהים ועמוקים, מערכות הישיבה תמיד ימשכו אליהן את כל המבטים. בשנים האחרונות, מערכות ישיבה פינתיות הפכו לפופולאריות מאוד וכדי להבין מדוע - צפו בעמירן אלפסי, מעצב מסחרי ברשת איטלסופה, מסביר מדוע מערכת ישיבה פינתית יוצרת את ההתאמה המושלמת.

בעולם העיצוב העכשווי יש נטייה לשבור את המראה הקלאסי של הסלון ולתת לו טוויסט בעזרת רהיטים משלימים ואקססוריז. שילוב של מערכת ישיבה פינתית בסלון פותח ומרווח את החלל ונותן לנו הרבה ספייס עיצובי. מערכות הישיבה העכשוויות מגיעות במגוון עיצובים וניתן לתת למערכת הישיבה להשתלב בחלל או להכתיב את הטון. כך או כך, חשוב להקפיד כי מערכת הישיבה תאפשר לנו לשלב בין ז'אנרים עיצוביים, ולהעניק לנו חופש עיצובי מוחלט. בקיצור? מערכת ישיבה אחת, אינספור לוקים אפשריים.

כשמסתכלים על דוגמה אחת של ספה מתוך מגוון מערכות הישיבה של איטלסופה, ניתן להבחין כי, המראה האיטלקי הצעיר והייחודי שם דגש על איכות ללא פשרות. החל מרגלי הספה, דרך התפרים וקווי המתאר, ועד לפני השטח. בכל רגע נתון, אפשרי להחליף כריות, חפצי נוי ואלמנטים דקורטיביים אחרים. מערכת הישיבה תכיל את כולם בזכות גמישות מחשבתית בעיצוב. התאמה מושלמת לסגנון שלכם.

רוצים לראות דגמים נוספים? חפשו אותנו באינסטגרם.

מערכת הישיבה שראינו היא של חברת איטלסופה המביאה אלינו מערכות ישבה בעיצוב איטלקי וריהוט משלים לחלל הסלון - האזור בבית שלא תרצו לעזוב. באתר החברה תוכלו להתרשם ממגוון הדגמים והעיצובים, ובסניפי החברה אשר פזורים ברחבי הארץ תקבלו ייעוץ אישי, שיסייע לכם להתאים את מערכת הישיבה לחלל הבית, החל בבחירת הריפודים ועד הרכב מערכת הישיבה. אז תכניסו צעיר איטלקי הביתה ונתראה בעיצוב הבא!

רוצים לרענן את החלל עם צעיר איטלקי?

חדשות העיצוב בשיתוף קבוצת קאופמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully