וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפנטזים על רעיונות עיצוב קצת משוגעים? עכשיו אפשר להגשים

26.4.2018 / 16:48

אנחנו הולכים להגשים את חלומות העיצוב הכי פרועים ולהראות לכם שבכל מה שנוגע לחיפוי וריצוף הבית אין עיצוב שלא ניתן ליצור.

חדשות העיצוב

כל מי שאוהב עיצוב מפנטז לפעמים על רעיונות קצת משוגעים. רובנו חולמים קצת בהקיץ ואז מוותרים על הרעיון כי הוא מורכב מדי או פשוט כי הוא לא קיים. אז ב"חדשות העיצוב" אנחנו הולכים להגשים את חלומות העיצוב הכי פרועים ולהראות כי בכל מה שנוגע לחיפוי וריצוף הבית אין עיצוב שלא ניתן ליצור.

אז בין אם אתם חולמים על חיפוי מחומרים ייחודים, מפנטזים על שילובים פרועים של צבעים עזים, מרקמים יוצאי דופן ומשחק עם צורות, עכשיו אפשר להגשים הכול. בעזרת טכניקות ייצור ויישום מתקדמות תוכלו לשלב אריחים בצורה ייחודית ובכל סגנון עיצובי. החל מכפרי, דרך קלאסי ועד מודרני ואורבני. מגוון החומרים שעומדים לרשותכם הוא רחב במיוחד וכולל בין היתר אריחי קרמיקה, פורצלן ובטון, אבני חיפוי, ריצופי אבן ועוד - כאשר בכל את כל אחד מהחומרים ניתן ליישם בטכניקות מרהיבות וחד פעמיות. בקיצור? שום רעיון הוא לא משוגע מדי.

רוצים לראות עיצובים נוספים? חפשו אותנו באינסטגרם.

העיצובים שראינו הם של חברת מילסטון אשר מייצרת ומייבאת לארץ מוצרים מובילים מכל רחבי העולם. אז כדי להגשים את החלומות אתם מוזמנים להיכנס לאתר של מילסטון, לקבל השראה, לגלות את מגוון העיצובים, האפשרויות והסגנונות ולהרכיב לעצמכם את העיצוב המושלם לבית. היועצים המקצועיים של מילסטון ישמחו לעזור לכם לחשוב, לתכנן ולהוציא לפועל את החלום העיצובי שלכם. אז תתחילו לחלום בגדול ולעצב בהתאם.

מה עוד אפשר לעשות באבן? רוצים לקבל רעיונות? כנסו לכאן

מילסטון undefined
  • עוד באותו נושא:
  • מילסטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully