וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזיתות זכוכית: מטבח עכשווי במראה נצחי

24.4.2018 / 15:56

זכוכית היא חומר מרתק. היא משחקת עם האור, יוצרת תחושה של עומק ושומרת על הברק לאורך זמן. בקיצור? מקנה למטבח מראה ייחודי

חדשות העיצוב

תמיד שמדברים על עיצוב מוזכרת המילה טרנד. מצד אחד, אנחנו רוצים להיות עכשוויים. אך מצד שני, אנחנו גם אוהבים לאמץ לעצמנו סגנון שיתאים לאורך שנים. כאשר מדובר במטבחים, הצורך הזה הוא גם פרקטי, כי להחליף מטבח לעתים קרובות לא תמיד בא בחשבון. האם אפשר גם וגם? אפשר! בחירה בחזיתות זכוכית לדלתות המטבח תקנה לו מראה עכשווי בסגנון נצחי. זכוכית היא חומר מרתק. היא משחקת עם האור, יוצרת תחושה של עומק ושומרת על הברק לאורך זמן. בקיצור? מקנה למטבח מראה ייחודי.

את התובנות האלה יישמו במותג מטבחי הפרמיום next125 מבית שולר הגרמנית. הזכוכיות של חזיתות המטבח מגיעות בגימור מבריק שמייצר מראה נוצץ ונקי או בגימור מט ייחודי שמייצר יותר עומק וחספוס. כדי לשמור על הזכוכית ועל הניקיון העיצובי של החזיתות, הוסיפו קאנט מאלומיניום עמיד, במראה מוקפד, כאשר הדלתות סגורות כמעט ולא רואים אותו. כדי להמשיך בקו הנקי, החזיתות מיוצרות עם ידיות גומחה או ללא ידיות ונפתחות בלחיצה קלה.

רוצים לראות עוד מחזיתות הזכוכית? חפשו אותנו באינסטגרם.

מלבד הניקיון העיצובי, חזיתות הזכוכית מתנקות בקלות , מחוסמות ועמידות .תוכלו להתרשם מהן מקרוב ולראות כמה הן יפות באולם התצוגה של מטבחי שולר או באתר החברה. אז אם אתם מחפשים מטבח לכאן ועכשיו אבל שיישאר עכשווי לאורך שנים, לכו על חזיתות זכוכית.

לצפייה בעיצובים וחידושים מעולם המטבחים הקליקו כאן

מטבחי Schuller undefined

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully