וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשבתם שסאטן הוא סוג של בד? הגיע הזמן לנפץ את המיתוס

30.4.2018 / 8:10

אחרי שתגלו שסאטן היא בכלל שיטת האריגה ולא החומר תבינו למה האיכות של המצעים תיקבע לפי איכות הסיב וצפיפות האריגה. עכשיו אפשר לצאת לשופינג

חדשות העיצוב

היום נדבר על מצעי סאטן. למה? כי מצעי סאטן זה כיף - זה מפנק ואיכותי ומבריק ויוקרתי. אבל בואו נתחיל בהתחלה - אם מישהו חושב שסאטן הוא סוג של בד, חשוב לנפץ את המיתוס, סאטן היא בכלל שיטת האריגה ולא החומר!

רמי כהן, טכנולוג בכיר באופיס טקסטיל מסביר שסאטן יכול להגיע במגוון חומרים כמו כותנה, פוליאסטר ואפילו ניילון. אבל מי רוצה לישון על ניילון ופוליאסטר? אז בואו נסכם שלטובת איכות השינה שלנו נבחר בסאטן כותנה. עכשיו לשיעור השני - אם סאטן הוא סוג של אריגה אז האיכות של המצעים תיקבע לפי איכות הסיב וצפיפות האריגה. ככל שהסיב יהיה עבה יותר והצפיפות גדולה יותר הבד יהיה מבריק יותר, עמיד יותר לטווח ארוך ויתקמט פחות. ברוב החנויות תמצאו סאטן כותנה בצפיפות אריגה בינונית, במעט מאוד חנויות תמצאו מצעים בצפיפות מרבית שיכולה להגיע ל- 500 חוטים לאינץ'.

עכשיו אפשר לצאת לשופינג. הקולקציות השונות של "מצעים יפים" מבית "אופיס טקסטיל" מציעות לנו אינספור עיצובים, דגמים, גדלים וסגנונות וכל מה שנותר לכם זה רק לבחור. מצעי הסאטן יוצרים לוק נעים ויוקרתי לחדר ומשתלבים בכל סגנון עיצובי שיש לכם בחדר השנה ורק מוסיפים.

רוצים לראות עוד מצעי סאטן? כנסו לעמוד האינסטגרם שלנו.

את מצעי הסאטן תמצאו ברשת החנויות "מצעים יפים" מבית "אופיס טקסטיל", החברה הישראלית שמובילה את שוק הטקסטיל בארץ. יש לרשת מעל 16 סניפים בפריסה ארצית ושם תוכלו לראות מקרוב את המצעים. באתר החברה תוכלו להתרשם מהקולקציה המלאה שטווח המחירים של נע בין 249 ¤ 209 ¤ בלבד!

החוויה במרחק הקלקה -

https://www.beautylinens.co.il/

www.offistextile.com

חדשות העיצוב בשיתוף MY מבית אופיס טקסטיל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully