וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארונות TV: הפתרון החכם לטלוויזיות בחדר השינה

1.5.2018 / 8:03

תשכחו מהסרבול והמראה המגושם של טלוויזיה על זרוע. תחום עיצוב ארונות ההזזה בעולם ממשיך להתפתח ולהתחדש, כך שיש פתרון אלגנטי וייחודי לבעיה - מיקום הטלוויזיה בחדר השינה

חדשות העיצוב

כולנו מכירים את הסוגיה הבאה: עוברים דירה, מתחילים לעצב את חדר השינה ויודעים בדיוק איפה יהיה הארון, המיטה והשידות. ואז ברגע האחרון, אנחנו נזכרים שלא חישבנו איפה תהיה הטלוויזיה! ואם כבר מצאנו מקום מתאים - זה פשוט לא נראה טוב אסתטית.

למזלנו תחום עיצוב ארונות ההזזה בעולם ממשיך להתפתח ולהתחדש, כך שיש פתרון אלגנטי וייחודי לבעיה - מבלי לשריין מקום נוסף בחדר. כיום ניתן ליהנות מארונות הזזה עם טלוויזיה, שיתאימו לעיצוב של חדר השינה עם מראה מעוצב ומקסימום נוחות מבחינת מרחב תנועה

כלומר, אפשר לתכנן מראש את המיקום של הטלוויזיה כחלק מארון ההזזה. תשכחו מהסרבול והמראה המגושם של טלוויזיה על זרוע, בארונות הזזה, הטלוויזיה מותקנת בארון בצורה כזו, שאתם תרגישו בה רק בהדלקה. ברגע שאתם מכבים את המסך, הוא פשוט מתמזג עם הארון ושומר על עיצוב נקי.

רוצים לראות עוד עיצובים? חפשו אותנו באינסטגרם.

רוצים לנצל את חלל החדר שלכם וליהנות מחוויית צפייה ייחודית מבלי להתפשר על עיצוב ונראות? בריביירה תוכלו למצוא מגוון ארונות הזזה מעוצבים ומשולבים עם טלוויזיה.
המומחים של ריביירה יעזרו לכם למצוא את הפתרון האידיאלי עבור חדר השינה שלכם.

להתרשמות מעיצובים נוספים היכנסו לאתר

ארונות ריביירה undefined

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully