וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבנים ייחודיות - לא ניתן להגיע ללוק טבעי מבלי להשתמש בדבר האמיתי

2.5.2018 / 8:42

חשוב לדעת לבחור נכון את הגימור, המרקם והעיבוד המתאימים ביותר עבור האבנים שיבנו את הלוק של הבית שלכם ויקנו לו מראה עוצמתי וחזק או אפילו מראה חם, חלק ועדין

חדשות העיצוב

אבנים הן עוצמתיות, חזקות, עמידות ומשמשות כבסיס וכיסוד של בניה עבור כל בית, את זה כולם יודעים. אבל כשזה מגיע לעיצוב, חשוב לדעת לבחור נכון את הגימור, המרקם והעיבוד המתאימים ביותר עבור האבנים שיבנו את הלוק של הבית שלכם ויקנו לו מראה עוצמתי וחזק או אפילו מראה חם, חלק ועדין. כך או כך, הבחירה הכי טובה היא באבנים טבעיות כי עם כל הכבוד לטכנולוגיה וחומרים סינתטיים לא ניתן באמת להגיע ללוק טבעי מבלי להשתמש בדבר האמיתי!

כדאי להכם להכיר את מגוון האפשרויות האינסופי שתוכלו למצוא באבנים הייחודיות של מילסטון. מפעל עיבוד האבנים המקצועי של החברה מציע לכם שלל צבעים, גוונים ומרקמים שיאפשרו לכם להגשים את כל הפנטזיות. בין אם מדובר באבן מלוטשת עם מראה מבריק ונקי, אבן מעובדת במראה עתיק, אבן מוברשת עם מראה חולי ייחודי ואפילו אבן מיוחדת למניעת החלקה - כל האפשרויות פתוחות והרצפה היא ממש לא הגבול. אתם מוזמנים לבחור את הסגנון, הגדלים והדפוסים שמתאימים לכם תוך שמירה מתמדת על איכות אבן גבוהה ומובחרת ומראה נהדר שיהפוך את הבית לקסם של ממש.

רוצים להתרשם מעוד עיצובים? חפשו אותנו באינסטגרם.

באתר של מילסטון, תוכלו למצוא את הפירוט המלא של שלל אריחי האבן, החיפויים, הריצופים ועוד ולבחור את האבן המושלמת עבורכם. בעזרת המומחים של מילסטון תוכלו לבחור גם את הגודל, הסגנון, המרקם וכמובן את עיבוד האבן שיתן את הטאץ' הסופי לבית מושלם באמת- מן המסד ועד לטפחות. אז קדימה, תתחילו לדמיין את האבן שלכם ובואו להגשים חלומות.

מה עוד אפשר לעשות באבן? רוצים לקבל רעיונות כנסו לכאן

מילסטון undefined

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully