וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מערכת מדפים מעוצבת: החיבור המושלם בין המטבח לסלון

16.4.2018 / 11:18

המטבח, פינת האוכל והסלון לא חייבים להיות מעוצבים באותו סגנון, אבל בכל זאת חשוב לייצר אלמנט עיצובי מגשר בין החללים. כיצד עושים זאת?

חדשות העיצוב

מטבח פתוח שמחובר לפינת האוכל או הסלון הוא מטבח מודרני, מרווח ומזמין. לא סתם זה אחד הטרנדים הכי בולטים של השנים האחרונות ונדמה שהוא כאן כדי להישאר. המטבח, פינת האוכל והסלון לא חייבים להיות מעוצבים באותו סגנון, אבל בכל זאת חשוב לייצר אלמנט עיצובי מגשר בין החללים. כיצד עושים זאת?

במותג הפרימיום next125 מבית שולר הגרמנית מצאו את הפתרון! מדובר במערכת מדפים מעוצבת שמתחילה במטבח ונגמרת בפינת האוכל או הסלון-ואפשר גם להיפך. המערכת לוקחת אלמנטים קלאסיים של מזנונים סלוניים ומשלב אותם עם לוק מודרני של ארונות מטבח. חלק מהמדפים סגורים בדלתות ומגירות וחלק פתוחים, כך שתוכלו לשלב בין הספרים וחפצי הנוי בקבוקי יין ושמן, כוסות או כל מה שתרצו. מערכת המדפים מאפשרת לשלב צבעים וחומרים שונים כמו זכוכית ועץ ברמת גימור גבוהה והשילוב יוצר מראה מודרני ויוקרתי עם טוויסט ביתי וחמים-טרנד חם בעולם המסעדנות!

רוצים לראות עוד ממערכת המדפים המעוצבת? חפשו אותנו באינסטגרם!

אם אהבתם את הרעיון, אתם מוזמנים לפגוש אותו מקרוב באולם התצוגה של מטבחי שולר או לבקר באתר החברה. חשוב לציין! מערכת המדפים יכולה להיות אלמנט עיצובי שעומד בפני עצמו או להשתלב בין ולצד ארונות מטבח רגילים. מערכת המדפים היא בדיוק המקום בו עיצוב פוגש פונקציונאליות ולא סתם מותג הפרמיום Next125 מבית שולר זכה באינספור פרסי עיצוב יוקרתיים והם יכניסו לכם המון סטייל לבית.

לצפייה בעיצובים וחידושים מעולם המטבחים הכנסו לאתר החברה

מטבחי Schuller undefined

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully