וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרניט פורצלן: החזית שמקנה למטבח מראה יוקרתי וייחודי

1.4.2018 / 13:29

אחד הטרנדים הכי חמים היום בעולם העיצוב הוא שימוש בחומרים טבעיים. הם מעניקים למטבח מראה עמוק וייחודי ואחד החומרים שעושה את זה הכי טוב הוא גרניט פורצלן

חדשות העיצוב

מה אנחנו בעצם מבקשים מהמטבח שלנו, חוץ מלהישאר נקי ומסודר? שיהיה פונקציונלי, מרווח, נגיש ונוח. אבל אם הוא יכול לעשות את כל הדברים האלה בסטייל - אז מעולה! ומה מקנה למטבח יותר סטייל מהחזיתות? אחד הטרנדים הכי חמים היום בעולם העיצוב הוא שימוש בחומרים טבעיים. הם מעניקים למטבח מראה עמוק וייחודי ואחד החומרים שעושה את זה הכי טוב הוא גרניט פורצלן.

קחו לדוגמא את חזיתות הפורצלן של Next125 מבית שולר אשר זכו בפרס העיצוב היוקרתי והנחשב red dot 2016. את החזיתות גם ניתן לשלב עם משטחי ודפנות גרניט פורצלן ולייצר מראה אחיד ונקי. כדי להמשיך בקו המינימליסטי, החזיתות מגיעות עם מסגרת מעודנת וקנטים מאלומיניום אשר יוצרים ביחד מראה סופר מודרני ונקי. ויש גם יתרונות פונקציונליים! חזיתות הגרניט פורצלן הינן עמידות, לא תראו עליהן שריטות וניתן לנקות אותן בקלות. בקיצור? לוק מרהיב שנשמר לאורך זמן.

רוצים להתרשם מעוד עיצובים? חפשו אותנו באינסטגרם.

יצרניות המטבחים המובילים בעולם מתפתחות בכדי להתאים את העיצוב לצרכי הלקוחות ולטרנדים המובילים בעולם. הפתרונות, כמו שראיתם, איכותיים במיוחד. אז למה אתם מחכים? כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להיכנס לאולם התצוגה של מטבחי שולר ולהתרשם מהמגוון הקיים.

להתרשמות נוספת מדגמי גרניט פורצלן היכנסו לאתר

מטבחי Schuller undefined

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully