וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך יוצרים תחושה של "ריחוף בחלל המטבח"?

4.4.2018 / 8:16

הקווים הנקיים של המטבח המודרני שמשתלב באופן אינטגרלי עם שאר הבית כבר הפכו לסטנדרט עיצובי והגיע הזמן לקחת את העיצוב הנקי לשלב הבא

חדשות העיצוב

מי מאתנו לא רוצה מטבח סופר חדשני ומעוצב? עד כמה חדשני? כזה שתקבלו בו תחושה של "ריחוף בחלל המטבח"! מה זה אומר? מיד נסביר. הקווים הנקיים של המטבח המודרני שמשתלב באופן אינטגרלי עם שאר הבית כבר הפכו לסטנדרט עיצובי והגיע הזמן לקחת את העיצוב הנקי לשלב הבא והיישר אל המטבח עטור הפרסים - ה-Next125.

אז מה החידוש העיצובי? ארונות תחתונים בגובה של 87.5 ס"מ, מה שמקטין את מסד הארון לגובה של 5 ס"מ בלבד. רגע לפני שאתם מוציאים את המטר ומודדים, נספר לכם כי החידוש העיצובי יוצר תחושת קלילות וכאילו הארון "מרחף" באוויר. "העיצוב הנמוך" בשילוב חזיתות ללא ידיות יוצרים מראה קובייתי שלוקח את העיצוב הנקי למקומות חדשים.

מעבר לייחודיות העיצובית, גובה הארון מאפשר להוסיף מגירה נוספת בכל יחידת ארון-וזאת תוספת אחסון משמעותית. לא סתם מדובר במטבח זוכה פרסים.

אז רוצים להתקדם לNext125? כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להיכנס לאולם התצוגה של מטבחי שולר ולהתרשם מהמגוון הקיים. תעשו לעצמכם עוד קצת מקום ותנו למטבח תחושה של ריחוף.

לצפייה בעיצובים וחידושים מעולם המטבחים הכנסו לאתר

מטבחי Schuller undefined

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully