וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Next125: התוספת למטבח שתמיד חלמתם עליה

30.3.2018 / 11:31

צריך עוד משטח עבודה, אבל הבעיה היא שלא תמיד המשטח הזה מתחבר מבחינה סגנונית לשאר המטבח והוא לא תמיד פונקציונאלי. מצאנו פתרון עיצובי מבריק שיאפשר לכם לקבל שטח עבודה נוסף שתמיד חלמתם עליו!

חדשות העיצוב

כל מי שאוהב לבשל יודע כי הכנה של ארוחות גדולות דורש לעתים לא מעט אקרובטיקה. תמיד חסר מקום ומתחילים לשים את הירקות החתוכים על הטוסטר, את המאפה על המקרר והעוגות מוצאות את עצמן על אדן החלון. בקיצור? צריך עוד משטח עבודה, אבל הבעיה היא שלא תמיד המשטח הזה מתחבר מבחינה סגנונית לשאר המטבח והוא לא תמיד פונקציונאלי. אז תנו לי לספר לכם על פתרון עיצובי מבריק שיאפשר לכם לקבל שטח העבודה הנוסף שתמיד חלמתם עליו!

תכירו את שולחנות הבישול המעוצבים של Next125 מבית שולר! השולחנות מעוצבים בקווים נקיים ומינימליסטיים ומשטח העבודה עשוי ממגוון חומרים עכשוויים כמו שיש, אבן קיסר וגרניט פורצלן. כאלה שנוח לעבוד עליהם. פונקציונאליות אמרנו? ניתן לשלב בשולחן הבישול כיריים ומקומות אחסון נוספים. כשאין צורך במשטח עבודה נוסף השולחן משמש כפינת אוכל מעוצבת ולכן מדובר בפתרון מושלם גם לחללים קטנים יחסית. אם יש לכם מקום, תוכלו להשלים את הלוק של המטבח עם שולחנות האוכל וספסלי הישיבה המעוצבים של Next125 שמשתלבים עיצובית עם שולחן הבישול. השולחן מעוצב בקווים חדים ונקיים והרגליים עומדות בשיפוע-גם עיצובי וגם נוח למי שיושב במיקום הרגל!

רוצים לראות עיצובים נוספים? חפשו אותנו באינסטגרם.

כדי שתוכלו להתרשם מקרוב מהעיצוב הייחודי של שולחן הבישול ופינות האוכל, כל מה שעליכם לעשות הוא להיכנס לאולם התצוגה של מטבחי שולר או לבקר באתר החברה. לסיום, אספר לכם כי שולחנות הבישול של Next125 זכו בפרסי עיצוב בינלאומיים, כך שאם תכניסו אותו הביתה גם תגרפו לא מעט מחמאות.

לפתרונות נוספים בעולם המטבחים הקליקו כאן

מטבחי Schuller undefined

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully