וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיע הזמן להכניס צעיר איטלקי הביתה

24.5.2018 / 8:19

מה עוד אפשר לצפות ממדינה שמעוצבת כמו מגף? הסלון הישראלי והספה האיטלקית הם סיפור אהבה ישן וכדי לפלפל את העניינים הגיע הזמן להכניס צעיר איטלקי הביתה

חדשות העיצוב

הדור החדש של מערכות הישיבה והספות האיטלקיות ממשיך בקו של עיצוב נקי, קלאסי ופונקציונאלי. כאשר החידוש הוא החופש העיצובי. זה מתחיל מבחירה בין ריפוד עור לבד מתוך מגוון של עשרות צבעים וטכניקות עיבוד. וממשיך בצורות וגדלים שונים להתאמה המושלמת בחלל הסלון. ניתן לבחור בצבעים ניטרליים וגדלים סטנדרטיים כדי שמערכת הישיבה תשתלב באלגנטיות עם שאר עיצוב הסלון, או שאפשר לבחור בצבעים עזים וצורות ודגמים לא קונבנציונליים כדי שהספה תכתיב את שאר העיצוב ותייצר אמירה נועזת וחדשנית!

המגוון הרחב ממנו ניתן לבחור כולל כורסאות וספות תלת, דו, יחיד או בצורת ר'. ואל תגידו שזלונג כי אנחנו באיטליה! עיצוב מערכות הישיבה מתאפיין בקווים נקיים והלוק הקלאסי והיוקרתי מקבל טוויסט עכשווי בעזרת שילוב רגלי מתכת בצבעי כרום או ברונזה. בלינג בלינג! מבחינה פונקציונליות, ריפודי הספות עמידים וקלים לניקוי ואם אתם אוהבים לארח ואח"כ להתרווח, בחלק מהדגמים תוכלו לקבל משענות ראש מתכווננות.

מערכות הישיבה האיטלקיות שראינו הן של חברת איטלסופה, המביאה אלינו מגוון רחב של מערכות ישיבה ומוצרים משלימים לחלל הסלון .באתר החברה תוכלו להתרשם ממגוון הדגמים והעיצובים ובסניפי החברה אשר פזורים ברחבי הארץ תוכלו לשבת, להרגיש עד כמה זה נוח ולקבל ייעוץ אישי. מחירן של מערכות הישיבה מתחיל ב 5,490 שקלים, אז כל מה שנשאר זה להכניס צעיר איטלקי הביתה!

אם גם אתם אוהבים להתפנק... זה בדיוק בשבילכם

חדשות העיצוב בשיתוף קבוצת קאופמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully