וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Next125: כל הסיבות שזה יהיה המטבח הבא שלכם

22.3.2018 / 10:03

מטבח לא מחליפים בתדירות גבוהה ולכן חשוב להשקיע זמן ומחשבה כדי לבחור את המטבח הנכון ביותר עבורכם. כדאי שתשכחו מחלל סגור ומבודד ותעברו למטבח אשר מעוצב בהתאמה לשאר חלקי הבית

חדשות העיצוב

בחירת המטבח הנכון היא משימה לא פשוטה. יש לבחור את חומרי הגלם האיכותיים ביותר, להתאים את גודלו ואבזורו לצרכים של דיירי הבית. וכמובן: לוודא שהעיצוב הנבחר יהיה עדכני ושימושי. מטבח לא מחליפים בתדירות גבוהה ולכן חשוב להשקיע זמן ומחשבה כדי לבחור את המטבח הנכון ביותר עבורכם. המטבח הוא לב ליבו של הבית ואנחנו מבלים בו זמן רב. אז כדי שמי שנמצא במטבח לא ירגיש לבד כדאי שתשכחו מחלל סגור ומבודד ותעברו למטבח אשר מעוצב בהתאמה לשאר חלקי הבית. במילים אחרות: Next 125.

מותג הפרמיום הגרמני מבית ענקית המטבחים שולר הגרמנית, הוא הדור הבא של מטבחים בעולם. מה כל כך מיוחד בו? תשומת לב לפרטים, שילוב של עבודת אומן, טכנולוגיה, עיצוב, יחד עם יצור תעשייתי מודרני ביותר. כל אלה יוצרים מטבח אלגנטי ביותר שמיועד ללקוחות המחפשים איכות ועיצוב במחירים תחרותיים. זה בהחלט לא מקרי שNext 125 זוכה לשבחים רבים ופרסי עיצוב חשובים בתחרויות בינלאומיות שנערכו בשנים האחרונות.

רוצים להתרשם מעוד עיצובים? חפשו אותנו באינסטגרם.

ארונות המטבח מיוצרים מחומרים הניתנים למחזור ולכן אם תתקדמו ל-next125. לא רק הטבע יודה לכם, אלא גם כל בני הבית. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להיכנס לאולם התצוגה של מטבחי שולר ולהתרשם מהמגוון הקיים. כדאי להיזהר: אתם עוד עלולים להתחיל לבשל.

לצפייה במגוון רחב של מטבחי next125 הקליקו!

מטבחי Schuller undefined

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully