וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנקו את הגוף שלכם: מהכורסה הזאת תקומו רק אם לא תהיה לכם ברירה

26.4.2018 / 8:02

אחרי הניקיונות, כל מה שאנחנו רוצים זה מסאז' מפנק, לשכב ולהירדם. בד"ר גב חשבו בדיוק על זה והמותג מציע מתנות שמעוצבות בחשיבה טכנולוגית מתקדמת עם הנדסת אנוש חכמה ומראה אסתטי

חדשות העיצוב

אביב הגיע, פסח בא וזה זמן של התחדשות ו... כאבי גב ורגליים מכל הניקיונות והסידורים. כל מה שאנחנו רוצים זה מסאז' מפנק, לשכב ולהירדם. אבל לא תמיד יש לנו זמן! אז אם שואלים אתכם איזו מתנה תרצו לחג, או שאתם מחפשים מתנה לאדם אהוב או מישהו שאתם חושבים שצריך קצת להירגע - יש לנו את הפתרון בשבילכם. הכירו את המתנות שמלוות אתכם לאורך כל היום!

זה מתחיל עם מכשיר עיסוי שיאצו לצוואר ולגב וממשיך למושבים אורתופדיים ומוצרים לעיסוי מקצועי בכפות הרגליים. כל המכשירים מבוססים על המבנה האנטומי של גוף האדם ויעניקו לו המון שלווה בבית או במשרד. חושבים כי דווקא שינה מפנקת תטיב עם האדם שאתם אוהבים? לכו על כריות אורתופדיות אשר עשויות מחומרים מתקדמים ומגיעות בדרגות קושי שונות ובהתאמה אישית לתנוחת השינה שלכם. תוכלו להשלים את חווית השינה עם מצעים מפנקים ומעוצבים אשר עשויים מ-100% כותנת סאטן איכותית.

רוצים למצוא עוד מתנות מגניבות? חפשו אותנו באינסטגרם

את כל המוצרים שראינו ניתן להשיג ברשת ד"ר גב אשר נמצאת בפריסה ארצית או להזמין אונליין דרך אתר החברה ולקבל מגוון רחב של הנחות שוות בקטגוריות השונות. בנוסף, על חלק נרחב של המוצרים תיהנו ממשלוח חינם!

המוצרים מעוצבים בחשיבה טכנולוגית מתקדמת עם הנדסת אנוש חכמה וכמובן שהמראה אסתטי! בקטגורית מוצרי המתנות של ד"ר גב טווח המחירים מתחיל ב-199 שקלים, ככה שתקבלו מוצר איכותי במחיר מפנק.

לגלריית המתנות של ד"ר גב לחץ כאן

חדשות העיצוב בשיתוף קבוצת קאופמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully