וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תגידו להתראות לבלגן ושלום לסדר

4.4.2018 / 8:43

חדרי הארונות היום באים במגוון רחב של עיצובים שיכולים לכלול ארונות מסוגי עץ וצבעים שונים חדרים שמשלבים חלוקה פנימית מודרנית

חדשות העיצוב

כולנו מכירים את ההרגשה הזאת שלא משנה כמה אנחנו מנסים לסדר ולצמצם את הדברים בבית, הארון עולה על גדותיו. הנעליים מפוזרות, החולצות זרוקות על הכיסא ובשביל הצעצועים של הילדים - צריך עוד בית... אז אפשר לנשום לרווחה כי יש פתרון לבעיה - חדר ארונות. אבל גם חדר ארונות צריך להיות מאורגן ולא פחות חשוב, להיות בסטייל.

חדרי הארונות היום באים במגוון רחב של עיצובים שיכולים לכלול ארונות מסוגי עץ וצבעים שונים חדרים שמשלבים חלוקה פנימית מודרנית. אחד הדברים החשובים ביותר שצריך לקחת בחשבון כשמתכננים חדר ארונות, זה כמה מקום באמת צריך, למה ולא פחות חשוב - למי? חדרי ארונות עכשוויים משלבים את כל פתרונות האחסון. מגירות נשלפות, ארונות הזזה וקיר, דלתות הזזה ועוד - וכאשר הכל נעשה בהתאמה אישית תוכלו לקבל חדר ארונות ברמת גימור גבוהה ועיצוב מקורי.

מתכננים חדר ארונות בבית? בריביירה תוכלו להתייעץ עם מומחים בתחום הארונות אשר יתאימו עבורכם חדרי ארונות לפי הצרכים האישיים שלכם. ניתן גם להיכנס לאתר של ריביירה ולהתרשם ממגוון רחב של חדרי ארונות בטכנולוגיות החדישות ביותר בשוק.

ליחצו כאן להתרשמות ממגוון רחב של חדרי ארונות משולבים בטכנולוגיות חדישות

ארונות ריביירה undefined

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully