וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירת עץ לארון - מדוע לא כדאי לבחור בעץ טבעי?

27.3.2018 / 8:54

הורגלנו לחשוב שעץ טבעי, זו הבחירה הטובה ביותר ששוק הרהיטים יכול להציע, אבל מסתבר שהמידע הזה כבר לא הכי מדויק

חדשות העיצוב

כשמדובר בריהוט הבית שלנו, רובנו מעדיפים שהארון שלנו לא ייפול רחוק מהעץ. הורגלנו לחשוב שעץ טבעי, זו הבחירה הטובה ביותר ששוק הרהיטים יכול להציע, אבל מסתבר שהמידע הזה כבר לא הכי מדויק. דבר ראשון שחשוב לדעת הוא שאין בכלל אפשרות לייצר רהיטים במימדים גדולים כמו ארון מעץ טבעי ובכל מקרה הוא דורש הרבה טיפול, נוטה להתרחב, אינו עמיד לרטיבות וקשה מאוד להגיע איתו לאחידות בצבעים. ובשורה התחתונה - הוא מאוד יקר. הפתרון?

בעזרת החידושים הטכנולוגיים העדכניים ביותר, ניתן כיום לבחור בסוגי עץ כמו סיבית, מלמין ומלמין ירוק שהוא המילה האחרונה בתחום. הם אינם נופלים באיכות ובמראה מעץ טבעי, ובעזרת טכנולוגיות מתקדמות של עיבוד עץ הם מגיעים במגוון רחב של צורות, רמת גימור גבוהה וניתן לצבוע אותם בצורה אחידה ויפה-מה שהופך אותם לפתרון המושלם עבור בניית ארון בכל גודל ובהתאמה אישית לחלל. בקיצור? להגשים את החלום העיצובי מבלי לרוקן את הכיס.

רוצים להתרשם מהאופציות החדשות שהטכנולוגיה מציעה ולא יודעים מאיפה להתחיל?

בריביירה תוכלו למצוא מגוון ענק של ארונות ופתרונות אחסון ולהתייעץ עם מומחים שיעזרו לכם לבחור את סוג העץ שהכי מתאים עבורכם-גם מבחינת איכות וגם מבחינת העיצוב ולקבל כל ארון גודל של ארון בהתאמה אישית. כמו כן, ניתן לבקר באתר ולהתרשם ממאות דוגמאות של ארונות מעוצבים. אז היום כבר אפשר לוותר על העץ הטבעי, זה יחסוך לכם הרבה כאב ראש והתעסקות.

לבחירת סוג העץ שהכי מתאים עבורכם הכנסו לאתר החברה

ארונות ריביירה undefined

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully