וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוע כדאי לתכנן מראש את ארונות הבית?

15.3.2018 / 14:45

תכנון מקדים, חכם וקפדני הוא מה שהופך את הבית שלנו לנוח וכיפי ובניגוד לדעה הרווחת, את עיצוב ותכנון הארונות בחלל הבית יש לקחת בחשבון כבר בשלב זה

חדשות העיצוב

משפצים או בונים בית חדש? יש לנו טיפ שיחסוך לכם הרבה מקום וכסף - תכנון מקדים, חכם וקפדני הוא מה שהופך את הבית שלנו לנוח וכיפי ובניגוד לדעה הרווחת, את עיצוב ותכנון הארונות בחלל הבית יש לקחת בחשבון כבר בשלב זה. נקודת המוצא בתכנון ארון צריכה להיות שאף פעם אין מספיק מקום, ולכן מחשבה מראש על כל הפרטים תאפשר לנו ליצור ארון שמשתלב מעולה בחלל וגם מאפשר סדר ונגישות אולטימטיביים. כיצד עושים זאת?

זה מתחיל במיקום הארון ותכנון הגודל האופטימלי שלו תוך התחשבות בכל נתוני החלל: החל מאילוצי השלד והתשתית ועד הרהיטים האחרים שיהיו בו. אח"כ יש להחליט על החלוקה הפנימית והאבזור עפ"י החלל בו ימוקם ומי עתיד להשתמש בו כאשר המטרה היא ברורה! לשמור על הכול נגיש ומסודר-מהבגדים ועד ליציאות החשמל. כדי לשמור על חלל פתוח ומאוורר, עדיף שהארון לא יהיה הרהיט הראשון שנראה כאשר ניכנס לחדר וגם ארון גדול ומרווח בחדר קטן יחסית, לא חייב להעמיס על מראה החלל בעזרת תכנון נכון של צבע וחלוקת החזיתות.

אז אם אתם מתכננים ארון חדש, המומחים של ריביירה יסייעו לכם לנצל את המרחב הביתי בצורה מקסימאלית. תוכלו גם לבקר באתר של ריביירה ולהתרשם מהמגוון הרחב של פתרונות האחסון אשר משלבים עיצוב מרהיב וחומרי גלם איכותיים בעזרת טכנולוגיות חדשניות. זכרו! שמתכננים מראש את הארון לא תצטרכו להתפשר על הארון והאקססוריז שלו.

להתרשמות ממגוון רחב של פתרונות אחסון הכנסו לאתר החברה

ארונות ריביירה undefined

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully