וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טפטים - הדרך לריענון חלל הבית ברגע

13.3.2018 / 11:35

זוכרים את הטפטים החד גוניים של פעם? אז כדאי שתשכחו מהם. הטפטים חוזרים ובגדול כדי להוסיף אסתטיקה, צבע וטקסטורה לבית שלכם - ולא תצטרכו לשלם על זה ביוקר

חדשות העיצוב

תמיד רציתם לחדש את הבית שלכם אבל חששתם מהעלויות הכלכליות? אל דאגה, בשביל זה אנחנו כאן. אם קירות לבנים לא עושים לכם את זה, כדאי שתשקלו את הפתרון הצבעוני שירענן לכם את הבית. הטפטים חוזרים. ובגדול. כך תוסיפו אסתטיקה, צבע וטקסטורה לבית שלכם - ולא תשלמו על זה ביוקר.

כבר בשנות החמישים היה אפשר לראות אותם בכל בית. מאז הם הספיקו להתקלף, אבל עכשיו הם חוזרים כדי לשנות את כל התמונה. הטפטים החדשניים המוצעים כיום לא רק מרעננים את הקירות החיוורים של הסלון או חדר השינה, אלא משמשים כפריט עיצובי לכל דבר הניתנים להדפסה בהעדפה אישית בהרמוניה עם חלל החדר. זוכרים את הטפטים החד גוניים של פעם? אז כדאי שתשכחו מהם. המגוון המוצע כיום כולל תערובת של חומרים כגון פשתן, זהורית, כותנה או פוליאסטר. גם אפשרויות בחירת הצבע היא כמעט אינסופית. מט, מבריק, צבעוני או תלת ממד - אל תעצרו בקיר. פשוט תנו לדמיון שלכם להשתולל.

רוצים להתרשם מעוד עיצובים? חפשו אותנו באינסטגרם.

המומחים של מילסטון נמצאים בשלל הסניפים ותוכלו לתכנן איתם את עיצוב הקיר החלומי תוך התחשבות בהגבלים האישיים שלכם.

לנוסטלגיה יש מקום חשוב בחיים שלנו, אבל כשמדובר בעיצוב הבית - בואו נניח אותה רגע בצד. פשוט בקרו באחד מאולמות התצוגה של חברת מילסטון ותיווכחו בעצמכם. הבית שלכם, כבר לא ייראה אותו דבר.

פרטים נוספים באתר החברה

מילסטון undefined

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully