וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לישון כמו הקיסר על המצעים שמגיעים מהמזרח הרחוק

17.4.2018 / 8:11

יפן ידועה כיום כמעצמה טכנולוגית ומובילה באופנה האדג'ית, השילוב הזה בולט מאוד גם באיכות ובעיצוב המצעים שמגיעים ממנה - הם פראיים, מחוברים לטבע ונותנים אמירה אופנתית

חדשות העיצוב

המזרח הרחוק תמיד סיקרן את תושבי המערב: במשך מאות שנים ניסו רבים לפענח את התרבות היפנית, וכשבאמצע המאה ה-19 נפתחה המדינה אל מדינות המערב אלה נהרו אליה במהירות. איך שיעור בהיסטוריה קשור לחדשות העיצוב? יפן ידועה כיום כמעצמה טכנולוגית ובאופנה האדג'ית שלה, והשילוב הזה בולט מאוד גם באיכות ובעיצוב המצעים שלה.

עיצובי המצעים היפנים פראיים, מחוברים לטבע וככאלה נותנים אמירה אופנתית. בעזרת עיצובי פרחים בוטניים ענקיים וצבעים משוגעים כמו זהב, טורקיז, ירוק עז, אדום לוהט וכחול עמוק - הסטייל והשילוב נותן נוכחות שממלא את החדר בתוך רגע. מחפשים איך לשבור את הגוון האפרורי של החדר? שנייה לפני שאתם רצים לקנות צבע תנסו להתחיל מהמצעים.

רוצים להתרשם מעוד עיצובים? חפשו אותנו באינסטגרם.

בין אם אתם רוצים לישון על המצעים שיגרמו לכם להרגיש כאילו התעוררתם בארמון קוקויו מוקפים בבד סאטן איכותי, או שאתם יודעים שזו תהיה המתנה המושלמת, אתם לא צריכים להזמין כרטיס לטיסה הקרובה לטוקיו - תוכלו למצוא אותם באחד מסניפי "מצעים יפים", הנמצאים בפריסה ארצית, חברת הבת של "אופיס טקסטיל", חברה מובילה כחול לבן בתחום הטקסטיל המייצרת ומייצאת אותם. המצעים היפניים מיוצרים מבד סאטן מפנק בכמה דרגות, ובשביל תענוג מלכותי כזה לא צריך את הון הקיסר. מתלבטים בין סגנון מרוסן לפירחוני ייצרי שייחבק אתכם כל הלילה? בקרו באתר החברה.

MY מבית אופיס טקסטיל undefined

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully