וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך להכניס קצת רומנטיקה לעיצוב הבית וחדר השינה בפרט?

9.4.2018 / 8:00

יום האהבה אמנם חל פעם בשנה, (או אולי פעמיים) אבל בחדר השינה שלכם צריך להיות מקום לאהבה 365 ימים בשנה. הכירו את ליין המצעים היווני שיעשה בדיוק את זה

צילום סטילס: איילת הלוי

ליום האהבה יש תאריך אחד בשנה, אבל בחדר השינה הפרטי שלכם צריך להיות מקום לאהבה 365 ימים בשנה. אז איך מכניסים קצת רומנטיקה לעיצוב? כמובן שלא בעזרת מנורת לבה קיטשית או זר פרחים שצריך לזרוק אחרי שבוע. הכירו את ליין המצעים היווני המשלים את הקווים הישרים של הריהוט.

רשת "מצעים יפים" מבית אופיס טקסטיל המייצרת ומייצאת מצעים למעל 20 מדינות, מציגה את ליין המצעים היוונים. ליין שכולו רומנטי קלאסי, בצבעים שכל כך מאפיינים את מדינת היאסו והשמחה. המצעים מגיעים בעיצובי פרחים אומנותיים בכל הגדלים, בטקסטורת צבעי מים תוך ניצול מקסימלי של פרונט ורוורס המאפשרת לרענן את העיצוב של החדר בן רגע. רק להפוך את כיסוי השמיכה ושמח בחדר השינה!

במקום הלבן הבנאלי תמצאו בעיצובים את צבעי האפרסק, צהוב, ירוק, קרם במריחות ווש. כל אלו ייזרקו אתכם בתחושה לשקיעה נוסטלגית ורומנטית באחד מחופיה היפהפיים של המדינה.

רוצים לראות עוד? חפשו אותנו באינסטגרם

אז נכון שליוון לא נגיע בטיול של אחה"צ, אבל כן תוכלו להיכנס לאווירה במעל 16 סניפים של רשת "מצעים יפים" הממוקמים בפריסה ארצית. המצעים שתרצו להכיר מקרוב מיוצרים מבד סאטן 220 איכותי, בטווח מחירים שפוי הנע בין 219-249 ¤. לא מאמינים? טוסו לראות את הקולקצייה היוונית של המצעים באתר הבית של הרשת.

MY מבית אופיס טקסטיל undefined

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully