וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתגעגעים לצבעי האדמה החמים של מקסיקו? הם יכולים להיות במיטה שלכם

26.3.2018 / 8:31

אם גם אתם חולמים בהקיץ על חופשה אקזוטית ומפנקת בארץ הטקילה והסיאסטה תוכלו בינתיים להתפנק בליין המצעים שעוצבו בהשראת הצבעוניות של מקסיקו

צילום סטילס: איילת הלוי

בין אם נסעתם למקסיקו בשביל המקדשים של ערי המאיה, להשתולל בפסטיבלים הססגוניים או שהנוף הפראי פשוט עשה לכם את זה. ואתם מתגעגעים לצבעי האדמה החמים של המדינה, (או אולי אתם עדיין רק חולמים בהקיץ על הערב ההוא עם הסומבררו המשוגע) - האייטם הזה בשבילכם! WELCOME TO MEHIKO. או בעצם ברוכים הבאים לישראל?

אל תתבלבלו, אנחנו בכלל מדברים על טרנד עיצובי של מצעים. החום האנושי ושמחת החיים של מקסיקו תורגמו לליין שבין אם תשנו בהם כחלק מהסיאסטה או בין אם תפלו על המיטה אחרי טקילה ופיאסטה, תרגישו את האהבה המקסיקנית לצבעים ססגוניים - פלטת הצבעים המשוגעת של הליין היא בעלת מנעד מאפורים ועד אדומים רועשים, והכל עם מעט טאצ' אינדיאני.

המקסיקנים לא רק יודעים להרים מסיבה טובה, הם גם אוהבים את העיצובים שלהם כאלו. תוכלו למצוא צבעי מים ארטיסטיים עם עומק, מריחות מכחול ואימפרסיוניזם שמתחברים בהרמוניה עם קווי מתאר שחורים-אפורים ושכבות על שכבות של עיצוב. ואם יש משהו נפלא בכל זה, זו העובדה שמדובר בכלל במצעים שמיוצרים בישראל.

רשת "מצעים יפים" מבית אופיס טקסטיל המייצרת ומייצאת את ליין המצעים גם למקסיקו. נמצאת פה בארצנו הקטנטונת בפריסה ארצית של למעלה מ-16 סניפים. תהליך הייצור בעזרת טכנולוגיית הדפסה חדישה השומרת על הצבע העז של הבדים לאורך שנים ואחרי המון כביסות לא דוהה. ניתן למצוא את המצעים באיכויות בד שונות: סאטן 220, 100% כותנה או כותנת פרקל במחירים שפויים שהם פיאסטה בפני עצמה. את מבחר ההדפסים המלא ניתן לראות באתר החברה.

MY מבית אופיס טקסטיל undefined

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully